aktører på nett

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av RoadKing, 18. juni 2015.

1. RoadKing

RoadKing Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,042
    Bonuspoeng:
    113
    En for meg ny aktør på flybilletter er dukket opp: FlightFinder.no

Noen som har erfaringer med denne?

2. chrisbu

chrisbu Senior Medlem

Likes mottatt:
    426
    Bonuspoeng:
    63
    Sett denne jeg og, men har ikke bestilt fra dem.

Sikkert eid av en eller annen av de andre, føler halvparten av disse online booking sidene eier den andre halvparten, slik at konkurransen ikke er så stor så man skulle tro.

3. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    2,465
    Bonuspoeng:
    113
    Har ikke prøvd de selv (enda), men det ser i alle fall ganske seriøst ut. Hadde jeg funnet den billigste billetten der den neste gangen jeg skal ut på privat tur så hadde jeg nok ikke vært bekymret for å booke der. Fra hjemmesiden:

Om Flightfinder
    Flightfinder.no er et nordisk nettreisebyrå med fokus på formidling av markedets beste og rimeligste flyreiser. På vår nettside finner du raskt og enkelt flyreiser som passer for dine behov: billigst, raskest osv. avhengig av hvilke ønsker du har når det gjelder pris og flytider, eller en kombinasjon av begge. Vi er en del av Flygpoolen AB, med hovedkontor i sentrum av Stockholm. Gjennom morselskapet har Flightfinder de beste avtalene på flybilletter med alle store flyselskaper, samt konkurransedyktige priser på hoteller og leiebiler over hele verden.

Som passasjer hos Flightfinder kan du føle deg trygg – vi har nemlig stilt statlig reisegaranti til det svenske Kammarkollegiet og innehar fullstendige IATA-rettigheter til å utstede reisedokumenter. Vi benytter dessuten betalingsløsninger via DIBS og de fleste storbanker med høyeste sikkerhet.

Flightfinder drives av Flygpoolen AB med hovedkontor i Stockholm og har en årlig omsetning på rundt 800 MSEK per år. Hvert år reiser ca. 200 000 passasjerer med oss. Flygpoolen AB er på sin side en del av det italienske reisebyråkonsernet Uvet, med base i Milano. Uvet er det ledende reisebyrået i Italia, med en omsetning på over 20 milliarder kroner per år.

RoadKing liker dette

Del denne siden