En for meg ny aktør på flybilletter er dukket opp: FlightFinder.no Noen som har erfaringer med denne?
Sett denne jeg og, men har ikke bestilt fra dem. Sikkert eid av en eller annen av de andre, føler halvparten av disse online booking sidene eier den andre halvparten, slik at konkurransen ikke er så stor så man skulle tro.
Har ikke prøvd de selv (enda), men det ser i alle fall ganske seriøst ut. Hadde jeg funnet den billigste billetten der den neste gangen jeg skal ut på privat tur så hadde jeg nok ikke vært bekymret for å booke der. Fra hjemmesiden: Om Flightfinder Flightfinder.no er et nordisk nettreisebyrå med fokus på formidling av markedets beste og rimeligste flyreiser. På vår nettside finner du raskt og enkelt flyreiser som passer for dine behov: billigst, raskest osv. avhengig av hvilke ønsker du har når det gjelder pris og flytider, eller en kombinasjon av begge. Vi er en del av Flygpoolen AB, med hovedkontor i sentrum av Stockholm. Gjennom morselskapet har Flightfinder de beste avtalene på flybilletter med alle store flyselskaper, samt konkurransedyktige priser på hoteller og leiebiler over hele verden. Som passasjer hos Flightfinder kan du føle deg trygg – vi har nemlig stilt statlig reisegaranti til det svenske Kammarkollegiet og innehar fullstendige IATA-rettigheter til å utstede reisedokumenter. Vi benytter dessuten betalingsløsninger via DIBS og de fleste storbanker med høyeste sikkerhet. Flightfinder drives av Flygpoolen AB med hovedkontor i Stockholm og har en årlig omsetning på rundt 800 MSEK per år. Hvert år reiser ca. 200 000 passasjerer med oss. Flygpoolen AB er på sin side en del av det italienske reisebyråkonsernet Uvet, med base i Milano. Uvet er det ledende reisebyrået i Italia, med en omsetning på over 20 milliarder kroner per år.
Hei, Ser denne tråden har ligget litt brakk siden 2015, men forsøker meg allikevel Er det noen som har gjort seg noen erfaringer med flightfinder? Ser på billetter Oslo til Bali med Singapore på biz, og det viser seg at flightfinder er 5-6000 (for to stk) rimeligere enn SIA sine hjemmesider, og med bedre sammensetninger av rute(Ikke Moskva). Mvh Kenneth
Ok takk for svar. Med rimeligere pris og bedre reiserute virker det fristende selvom man leser ymse om kanselleringer og diverse snadder. Det kan virke som mye er selvforskyldt også.. Gjelder samme betingelser agående bonuspoeng når man bestiller gjennom et "byrå" kontra direkte hos SIA? Det er fristende med de 200% på eurobonus..
Ja heldigvis. Vi har ikke kommet til "hotell-verden" hvor de prøver å finne alle triks for å få deg til å booke direkte.
Så hvis man bruker Expedia og bestiller for trumfen sin skyll og sjekker at det er riktig bookingklasse så får man 200%? Står slik på nettsiden til Expedia: Vi deler programdetaljene med flyselskapet, men kan ikke garantere bonuspoeng.
Stemmer. Expedia fraskriver deg selvfølgelig alt ansvar av praktiske årsaker. De færreste har forståelse for bookingklasser og opptjening som folket her
He, he, nei. Hun koser seg i F, og var i ekstase da vi var på F tur til Tokyo med innlagt Porsche og badekar med champagne i F Terminalen. Men ikke værre enn at hun insisterer på økonomi på juleturen til Asia, så hun kan sitte sammen med barn og barnebarn, men jeg må gjerne reise foran, det er greit .