Veldig bra @Are - her har du sannelig lagt ned ett imponerende og tidkrevende stykke arbeid! Ser frem til neste!
Tusen takk for en utrolig detaljert turrapport med flotte bilder @Are Du har vel noen turer unnagjort som du ikke har skrevet reisebrev fra? Synes du skal ta en dugnad for å realisere flere reisebrev
Din assosiasjon er "Vertshuset Triangelen". Ikke fullt så spiss vinkel, men like fullt et iøyenfallende bygg i Moss. La meg benytte anledningen til å applaudere et aldeles fantastisk reisebrev. Dette er så en gammel speider (og speiderleder) får tårer i øyenkroken. /koffert.
Takk for det. Er veldig detaljorientert og tror jeg observerer en del ting ikke alle andre gjør. Tar en evighet å skrive disse rapportene, så setter pris på hyggelige kommentarer.
Dette var mektig lesing ifra totalt ulike verdens deler med fantastiske refleksjoner, bilder og kommentarer. Da begynner vi på Påsketur til Taiwan reisen din @Are
Takk for et supert reisebrev! Og godt å se at det er flere enn meg som er detaljorienterte. Feriebildene mine har en tendens til å bestå av mye vinkler og artige detaljer.
La merke til at alle bildelinker var døde så har brukt kvelden på å oppdatere alle de rundt 350 bildene i posten. Tenkte det var også en god grunn til en snik-bump da dette reisebrevet er ganske ulikt det meste annet som finnes på forumet da vi flyr i økonomi og bor i telt på deler av turen
Litt av en tur, Are! Godt beskrevet og illustrert av et område jeg ikke farter i så ofte. På tide at jeg fikk lest meg gjennom så takk for bumpen. Legger også ved denne spisse bygningen i Moss som jeg antar mange har vært svært nysgjerrig på hvordan ser ut. Kilde: Google Maps