Allerede tirsdag jo.....

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Bizflyer, 05. juli 2016.

  1. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Jommen var det ikke blitt tirsdag. Den kjedeligste dagen i uka..... Man synes uka har vart lenge allerede, mens det er enda lengre til helg.

    Eller heeeeey, det er jo bare halvannen arbeidsdag igjen til ferie jo. Plutselig ble det ikke så verst allikevel.

    Lettskyet pent vær i det Sørlandske. Fin luft med 17-18 grader på morgenen. Og det loves varmere de neste par dagene. Så det skal ikke bli feil å flytte ut på hytta i morgen ettermiddag.

    Satt i hele går kveld og knotet med en ekstern harddisk som har gå sakte aksjon. Etter flere timer fikk jeg endelig tilgang på filene, men å kopiere dem ut var verre. Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Håper på snarlig bedring på sjiten.

    Ønsker alle en fin tirsdag. Og husk å ta backup!!
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God tirsdag fra Trondheim
    En uke til ferie, nedtellingen fortsetter......
    Ha en flott dag :):):)
     
  3. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    Trøtt tirsdag! :confused: Siste finpuss på ferien ble lagt idag, fire strekk innenriks USA ble booket. I år har jeg fått viljen min, så det blir fotball- og flyferie. To fotballkamper, hjemme og borte for mitt kjære Dallas Cowboys, og 10 legs; to nye flytyper, to nye flyplasser og endelig A340-300 igjen (12 år siden sist). :D
     
    afirm liker dette
  4. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    En overbooket SK1455 ble erstattet med SK1469, så sitter 150 eur rikere og venter i sas loungen.
    Coldplay i CPH i kveld blir en god avslutning på dagen
     
  5. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Hvordan er tilstanden på OSL om dagen? køer til langt inn i h..... eller glir det greit??
     
  6. Schlandy

    Schlandy Veteran

    Innlegg:
    1,556
    Likes mottatt:
    4,267
    Bonuspoeng:
    113
    I dag er det sklidd veldig greit, ingen kø i security og godt med plass med i loungen
     
  7. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    DER ER FERIE OG FØRSTE LEG MOT MICRONESIA ER UNDERVEIS!!

    Ellers alt ok :)
     
    Henrik, Herlov and Travellingalf like this.
  8. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,661
    Likes mottatt:
    32,508
    Bonuspoeng:
    293
    Bare det ikke blir en microferie, men du har vel gardert deg mot det, siden du skriver med makro bokstaver :)
     
    Are liker dette
  9. Are

    Are EBD - Eurobonusekspert? InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    13,340
    Likes mottatt:
    19,549
    Bonuspoeng:
    293
    Bingo:)
     
  10. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Tirsdag er det og i dag har jeg blitt overrasket to ganger av særdeles effektiv og hyggelig service.

    Før lunsj i dag sendte jeg en e-post til Hilton HHonor for å forhøre meg om utløpsdato på min HHonors Diamond status. Jeg har vært i kontakt med de før på e-post angående andre ting (før jeg ble Diamond) og da har det tatt både dager og uker og gjentatte purringer før jeg har fått noe tilbake, men i dag fikk jeg svar på under en time! Jeg kan kun anta at det har noe med statusen min å gjøre, men jeg er usikker på hvordan de siler dette ut. Uansett, veldig positivt overrasket.

    I lunsjen ringte jeg til SAS på 05400 for å forandre en SAS VIP Plus booking som ble gjort for noen måneder siden og skulle både forandre ett navn og legge til ett spedbarn i bookingen. Jeg fryktet det verste siden det er ferietider og det sikkert er svært mange som ringer dette nummeret rundt lunsjtider, men jeg rakk knapt å taste inn mitt EBD-nummer før de svarte og jeg fikk da rask, korrekt og hyggelig hjelp av en svenske. Atter en gang kan jeg sikkert takke statusen min for dette.

    En fin dag for å kontakte kundeservice med andre ord!

    Ha en fortsatt fin tirsdag og god tur til de som er på reis!
     
    RoadKing liker dette
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    God strålende tirsdag fra Gullstua på OSL. Har hittil hatt en innholdsrik dag som egentlig startet mye for tidlig. Nå skal det raides i 3-4 timer fremover, altså nyte litt laks, og andre gode småting samt litt vin. Synes Gullstua er bra jeg ;)
    Ha en fin fin tirsdag :)

    image.jpeg
     
    Travellingalf, anders82 and KatManDu like this.
  12. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Og her kommer enda flere gode nyheter på en tirsdag :) I alle fall for en som reiser rimelig hyppig ut fra Ålesund Lufthavn Vigra:

    Fast.JPG
     
    Rygel and Ruby like this.

Del denne siden