Jommen var det ikke blitt tirsdag. Den kjedeligste dagen i uka..... Man synes uka har vart lenge allerede, mens det er enda lengre til helg. Eller heeeeey, det er jo bare halvannen arbeidsdag igjen til ferie jo. Plutselig ble det ikke så verst allikevel. Lettskyet pent vær i det Sørlandske. Fin luft med 17-18 grader på morgenen. Og det loves varmere de neste par dagene. Så det skal ikke bli feil å flytte ut på hytta i morgen ettermiddag. Satt i hele går kveld og knotet med en ekstern harddisk som har gå sakte aksjon. Etter flere timer fikk jeg endelig tilgang på filene, men å kopiere dem ut var verre. Grrrrrrrrrrrrrrrrr. Håper på snarlig bedring på sjiten. Ønsker alle en fin tirsdag. Og husk å ta backup!!
Trøtt tirsdag! Siste finpuss på ferien ble lagt idag, fire strekk innenriks USA ble booket. I år har jeg fått viljen min, så det blir fotball- og flyferie. To fotballkamper, hjemme og borte for mitt kjære Dallas Cowboys, og 10 legs; to nye flytyper, to nye flyplasser og endelig A340-300 igjen (12 år siden sist).
En overbooket SK1455 ble erstattet med SK1469, så sitter 150 eur rikere og venter i sas loungen. Coldplay i CPH i kveld blir en god avslutning på dagen
Bare det ikke blir en microferie, men du har vel gardert deg mot det, siden du skriver med makro bokstaver
Tirsdag er det og i dag har jeg blitt overrasket to ganger av særdeles effektiv og hyggelig service. Før lunsj i dag sendte jeg en e-post til Hilton HHonor for å forhøre meg om utløpsdato på min HHonors Diamond status. Jeg har vært i kontakt med de før på e-post angående andre ting (før jeg ble Diamond) og da har det tatt både dager og uker og gjentatte purringer før jeg har fått noe tilbake, men i dag fikk jeg svar på under en time! Jeg kan kun anta at det har noe med statusen min å gjøre, men jeg er usikker på hvordan de siler dette ut. Uansett, veldig positivt overrasket. I lunsjen ringte jeg til SAS på 05400 for å forandre en SAS VIP Plus booking som ble gjort for noen måneder siden og skulle både forandre ett navn og legge til ett spedbarn i bookingen. Jeg fryktet det verste siden det er ferietider og det sikkert er svært mange som ringer dette nummeret rundt lunsjtider, men jeg rakk knapt å taste inn mitt EBD-nummer før de svarte og jeg fikk da rask, korrekt og hyggelig hjelp av en svenske. Atter en gang kan jeg sikkert takke statusen min for dette. En fin dag for å kontakte kundeservice med andre ord! Ha en fortsatt fin tirsdag og god tur til de som er på reis!
God strålende tirsdag fra Gullstua på OSL. Har hittil hatt en innholdsrik dag som egentlig startet mye for tidlig. Nå skal det raides i 3-4 timer fremover, altså nyte litt laks, og andre gode småting samt litt vin. Synes Gullstua er bra jeg Ha en fin fin tirsdag
Og her kommer enda flere gode nyheter på en tirsdag I alle fall for en som reiser rimelig hyppig ut fra Ålesund Lufthavn Vigra: