Aloha søndag!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Cecilie, 19. jan 2014.

  1. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Er det virkelig hun som er -10 timer GMT som skal starte morgentråd altså?

    Uansett, her har søndagen akkurat begynt og det blir en lang dag. Pakke ferdig de siste tingene før jeg slenger meg på stranda noen timer, og en tur innom Ala Moana center på vei til flyplassen i kveld. UA14 har avgangstid 2125 så har jo strengt tatt hele dagen igjen her i paradis.

    Ha en fin dag alle sammen :)
     
    Fnate liker dette
  2. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Går sakte med oss andre her i snøværet :)

    Litt avslapping i dag før reise i morgen! Satser på at reisen medfører stoff til et par nye artikler!
     
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Snø, kaldt, hangover arrrrrggggghhhhhhhh.......

    upload_2014-1-19_16-57-20.png
     
    SASlovah4evah liker dette
  4. LN-MOW

    LN-MOW Chattahoochee - eller 'Han Som Klapper Fly'

    Innlegg:
    1,457
    Likes mottatt:
    1,547
    Bonuspoeng:
    113
    Kaldt men fint her i fjellene nord for Atlanta. Sitter og smånerder mens jeg ser på fotball. I kveld blir det 'semifinale' mellom Seattle og SFO om plass i Superbowl. Bør bli en høydare. Go Seahawks !!

    [​IMG]
     
  5. Islending

    Islending Senior Medlem

    Innlegg:
    564
    Likes mottatt:
    498
    Bonuspoeng:
    63
    Trøtt etter en lang og fin milagerun med @Fly med oss og @EirikTK og et par andre. Hyggelig tur opp og ned. Trøtt... God natt...
     
  6. Hickok

    Hickok Medlem

    Innlegg:
    88
    Likes mottatt:
    38
    Bonuspoeng:
    18
    God kveld fra Bergen. Har akkurat sett Chelsea kjøre over et lag fra midt på tabellen. Nå rettes fokuset mot Broncos-Patriots i Denver. Er skikkelig klar for en hjemmeseier i den kampen også for å gjøre kvelden perfekt!

    Ingen tur nordover i dag, noe som ikke er normalt! Det blir møte i Trondheim i morgen i stedet, fulgt opp av en tur til Oppedal på tirsdag og videre til Narvik på tirsdag kveld, for deretter middag i Oslo på onsdag og møte på torsdag. Puhh! Jaja, da skal det godt med en tur til balløyen igjen på fredag... :)
     
  7. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Da deler du fly med noen venner av meg, gitt. God tur hjem.

    God kveld fra Park Inn på Gardermoen. Noe må man jo bruke disse Carlson poengene til, så da er man her i påvente av 07:25 til London i morra. Siden jeg flyr i economy har jeg nok en gang satset på "første rad bak business class rulletten". Det går som regel bra, men om de utvider business class i siste liten ender man raskt på 32B istedenfor. Det er ikke fullt så fett. Fingers kråssed etc etc også videre.

    Ha en fortsatt fin dag.
     
  8. Finn Erik Edvardsen

    Finn Erik Edvardsen Medlem

    Innlegg:
    237
    Likes mottatt:
    202
    Bonuspoeng:
    43
    The 12th. man won......!!!! - det blir rapportert klager fra SEATAC - SEAHAWKS Fans når 137.6Db mot en 737-800 Take Off bare når 130Db......Go Hawks.....!!!!
     
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jøss så hyggelig da! Da blir det nok god stemning ombord!

    Kvelden har senket seg over Honolulu og jeg sitter i United Cløbben og venter på flyet som skal ta oss østover. Faktisk ikke så helt ille her, må jeg innrømme. Skikkelig 80-talls men det har jo sin sjarm det og ;)
     

Del denne siden