Alternativer til ViaTrumf

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av miura, 06. nov 2019.

  1. miura

    miura Aktivt Medlem

    Innlegg:
    430
    Likes mottatt:
    595
    Bonuspoeng:
    93
    Det er sikkert flere enn meg som ofter bestiller hoteller direkte hos IHG, Hilton og Accorhotels. Ingenting å hente her hos ViaTrumf, men jeg har hatt god erfaring med britiske TopCashback for cashback spesielt mot Accorhotels. Eksempelvis 15 % cashback på Sofitel, Pullman, MGallery med flere. Bare det siste året har det blitt en ganske pen sum hos meg.

    IHG gir 7 % cashback mens Hilton gir kun 1% til medlemmer, men alle monner drar. Accorhotels har en særavtale som gjør at du kun kan ta ut cashback med bankoverføring mens IHG, Hilton + andre har muligheter for overføring til blant annet British Airways Avios.

    Løsningen fungerer på samme måte som ViaTrumf, så man må ofte påregne litt ventetid før bonus blir utbetalbar.
     
    turbotobben, drsyk, jonss and 2 others like this.
  2. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Etter siste devalueringa av Trumf->EB kursen bør ein sjekke ut SAS sin portal. Eg har sett litt på andre flyselskap sine tilsvarande portalar utan å finne noko godt alternativ. Alaska Air sin har nokre gode tilbod, men ein skal halde på lenge for å tjene nok poeng til ei bonusreise.
     
  3. KRS

    KRS Senior Medlem

    Innlegg:
    722
    Likes mottatt:
    3,789
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg bruker Quidco (https://www.quidco.com) i tillegg til topcashback.co.uk, kickback.no og ViaTrumf.
    Ofte har de mer eller mindre lik opptjening, men det er verdt å sjekke da de har kampanjer med økt bonus av og til.

    Ang. Quidco: tror man kan få ut opptjeningen via Paypal, om man ikke har UK bankkonto.
     
    Kaffen liker dette
  4. drsyk

    drsyk Dr. Bonusnisse

    Innlegg:
    6,825
    Likes mottatt:
    21,409
    Bonuspoeng:
    293
    Takk for den, IHG er ihvertfall hos meg:), Hilton fikk 1% for medlemmer, men cashback er cashback, som du nevner. :)
     
  5. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Sjekk Flying Blue hotell booking portal, den kan være genial for å skrape inn de poengene en trenger for å få en bonusreise med dem, jeg bruker dem når Agoda gir best pris på ett bestemt rom i Asia :)
     
  6. rudigerscat

    rudigerscat Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Er det mulig å kombinere Sas sin portal med hotels.com rewards?
     
  7. Sunnfjordingen

    Sunnfjordingen Sunnfjording

    Innlegg:
    4,241
    Likes mottatt:
    22,478
    Bonuspoeng:
    183
    Aldri prøvd
     
  8. rudigerscat

    rudigerscat Nytt Medlem

    Innlegg:
    13
    Likes mottatt:
    5
    Bonuspoeng:
    3
    Hm, det går jo an med viatrumf. Men hvis det går direkte på SAS sin portal også kan det fort bli en bedre deal. Skal ta og sende de en mail når jeg har tid.
     
  9. Kaffen

    Kaffen Globetrotter

    Innlegg:
    2,049
    Likes mottatt:
    5,345
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg skal teste den komboen to-tre netter i Desember i Chang Mai, så får jeg se hva det blir til :)
     

Del denne siden