AA oppgraderer primært egne elite, men du kan logge deg inn i bestillingen når det nærmer seg for å se om de tilbyr oppgradering for cash. Det hender også at tilbud om oppgradering kommer ved innsjekk, men da er som oftest First-kabinen full etter at de har oppgradert sine egne.
Har booket bonusbilletter i økonomi med AA og da var det ikke noe problem å betale litt ekstra for å sitte i Main Cabin Extra. Jeg er usikker på om det var mulig å oppgradere til First.
Siden det står American Airlines i overskriften, så tenker jeg det passer også med nyheter i denne tråden? Vel, AA kutter champagne i Biz. Erstattes med Prosecco. https://www.aviation24.be/airlines/...es-stops-serving-champagne-in-business-class/
Ferrari er ikke Prosecco! Ferrari er en av de bedre italienske musserende laget etter tradisjonelle metoder (champagne-metoder)
Den er faktisk ganske god også - kanskje en oppgradering smaksmessig Da vi nylig gjestet IC Berlin hadde de både sjampis og Sekt i Loungen. Sekten løp ring rundt sjampisen så det er ikke alltid champagne er best bare fordi det heter champagne
Beklager generaliseringen! All italiensk sprudlevann er selvfølgelig ikke prosecco. Ferrarien er god på smak og Ferrari er gøy å kjøre
Har en flyvning i First fra DFW til STL med AA, ingen status i OW, har lest meg frem til at det ikke er lounge og fasttrack på DFW?
Med American domestic F uten status i OW, har du ikke tilgang til Admirals club (altså ikke lounge). Såvidt jeg husker har ikke American noen form for fast track heller (i motsetning til United som er ganske gode på velfungerende fast track, og Delta som har halvveis fungerende fast track noen steder). På DFW kan du imidlertid gå gjennom security hvor som helst, og det er egne elektronisk tavler som viser kø-lengde i de ulike security-slusene, så det kan lønne seg å ikke ta nærmeste (eventuelt dra til en annen terminal worst case).