Er det noen andre som har fått mail fra Amex om at de spanderer middag til kr 350,-
Hyggelig det, men det stod ingenting om hvordan denne transaksjonen skal skje. Skal jeg levere reiseregning???
Å skrive om året som har gått er ikke lett. Vi har lagt bak oss en tid preget av uro, men også av lengsel og ønsker om at alt skal bli som normalt igjen.
Mange har i likhet med meg jobbet fra hjemmekontoret. Vi har funnet nye måter å omgås med hverandre på, og vi har gjort små og store endringer i hverdagen. Med all usikkerheten vi har vært nødt til å leve med har trygghet og stabilitet blitt desto viktigere. Den har også gjort oss oppfinnsomme, og fått oss til å finne nye veier.
I løpet av året har vi utviklet og tilpasset mange av tilbudene våre. For å støtte opp om lokale restauranter spanderer vi middag for 350 kr, som leveres hjem til deg av Wolt. Når du ikke kan dra til restauranten, kan restauranten dra hjem til deg.
I løpet av året har du hatt muligheten til å samle enda flere EuroBonus Extrapoeng på alt du kjøper, og forhåpentligvis har du flere poeng å reise for når verden åpner opp igjen.
Når året nå går mot sin slutt vil jeg selvsagt også benytte anledningen til å ønske alle en god jul. La oss passe godt på hverandre, mens vi løfter blikket frem mot et nytt år med nye spennende muligheter.
Last edited: 25. des 2020