ANA Award, tilgjengeligheit?

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av ValdresBjarne, 25. juni 2018.

  1. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Expertflyer indikerte i dag at det var tilgjengleg klasse I med to personer med ANA i 789 frå HDN til BKK, og eg kasta meg over Tallinn, men dei fant kun eit sete, som då stemmer med det som står på united.

    Slipper ANA awardseter 2-3 uker før i C, og er det berre å ha ro i ræva? (Tallinn sa til meg, oh, its a long time, now, wait, its a very long time until your flight...)

    Eg har i dag booka nattflyvning med A350 med Thai, og lurer på om det i det heile tatt er noko å vurdere? Leser litt varierende attendemeldinger om Thai sin versjon av eit fantastisk fly!
     
  2. haakonks

    haakonks Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,327
    Likes mottatt:
    10,162
    Bonuspoeng:
    183
    På Thai vil jeg si at opplevelsen er veldig avhengig av hvordan crew er på din flyvning. Det mye produktet hos ANA er veldig bra, og mye mer konsistent er min erfaring.

    Det "harde produktet" er veldig bra både med Thai og ANA.

    Personlig hadde jeg byttet til ANA hvis det var tilgjengelig.
     
  3. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Satser på å bytte! Var ikkje tilgjengeleg no, men eg håper det åpnar seg opp seinare. Usikker på når, men eg håper å få varsler
     
  4. artanis

    artanis Senior Medlem

    Innlegg:
    690
    Likes mottatt:
    2,101
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg monitorerer HND-SIN for 2 stk med ANA i November. Har ikke fått veldig mange mailer på notifications..Gjorde et "testrun" med diverse ef notifications i juni. Fikk vel inn på halvparten.

    Virker som om det er lettere å finne om man er medlem av ana sitt program. Laget meg en konto der for å sjekke ledighet. De fleste avgangene frem i tid er satt på som "waitlisted" for ana kunder og ikke mulig å booke for Star alliance.

    Satser på det åpner seg noen uker før avgang..Hele C kabinen er jo nesten ledig i følge ef..Har lite lyst å fly klasse X på redeye flight..
    Skjermbilde 2018-06-25 kl. 15.33.36.png
    Skjermbilde 2018-06-25 kl. 15.32.45.png

    https://thepointsguy.com/2016/06/be-careful-ana-award-availability/
     
    ValdresBjarne liker dette

Del denne siden