Har fått booket om hjemreisen fra Vietnam til SGN-TPE-VIE med BR i Biz =) Så jeg trenger anbefaling ang. setevalg. Vi er to voksne. BR396 SGN-TPE - 777-300ER (har valgt 2D/G) BR061 TPE-VIE - står ikke flytype men Seatguru sier 787-10 (har valgt 1D/G)
Kan jo eventuelt vurdere mini-kabin i 773. Men det er nok smak og behag. Mener å huske EVA ikke har dårlige eller upraktiske seter på 773.
Jeg har flydd rad 1 som du har booket. Ser ingen grunn til å ikke velge det samme om jeg skulle fly der igjen
Trivelig at nå er det setevalg som diskuteres, og ikke hvilke ruter som er kansellert. Har tre turer med BR i 773, både i minicabin og lengre foran. Alt var vellykket.
Vurderer selv første rad på 787 med EVA i August og September. Men jeg mener å huske fra når jeg flydde med de sist på 787 at det var så veldig mye lys helt foran der?
Kan det være noen serveringsbenk eller tilsvarende der? Mulig lyset er lite sjenerende når man er tett på og ligger i setet.. På 777 var det i alle fall ikke noe problem, da hadde vi sette rett på veggen og intet slikt lys der..
Februar 2020 var sist tur med EVA så litt usikker, men mener å huske det ikke var noe serveringsbenk der fremme men kan være jeg husker feil
Har fått et mini leg i forbindelse med en tur til BKK. (OSL-IST-TPE-BKK) Ser at den er satt opp med B787-10, så jeg gleder meg til å endelig få prøve BR i C
Hvordan er oppsettet på 787? Ser ut som at partall er vindu og oddetall er midtgang, noen som kan bekrefte? Edit: Tolker det som at det er 2, 5 og 7 som er ved vindu her
Alle seter A og K er vindusseter, som du ser på seatguru, radene 1,3,6,8 er vindusbord og omvendt radene 2,5,7 er i gangposisjon bord (2-5-7 er de mest populære vindussetene på grunn av mer privat hvis du reiser alene) Se på denne lenken for boeng 787-10 (787-9 har det samme konfigurasjon): https://maps.app.goo.gl/o3zjHMCoP3ogpQKX8?g_st=ic
Behold setene på 787 og bytt til vindusrad bak hverandre på 777. Der sitter i heringbone i midten og får uansett ikke snakket så mye. så da tenker jeg det er bedre å sitte bak hverandre og ha utsikt. Uansett kommer dere til å ha det fint med de setene du har valgt.
Litt gøy at SAS viser fremdeles 1D og 1G som er mulig å velge på 787-9 og -10. Hvis jeg velger 1D eller 1G, så får jeg en feilmelding.
se på den: https://maps.app.goo.gl/o3zjHMCoP3ogpQKX8?g_st=ic Den midterste seterad starter fra rad nummer 2
Vet at BR sine 787 ikke har 1D og 1G. Men det vet ikke SAS. Så jeg ville bare teste ut hva som skjer hvis jeg faktisk velger et ikke-eksisterende sete. Ble ikke overrasket da jeg fikk feilmelding. Jeg har valgt 7K for lengst.
Ikke nødvendigvis, men for meg er 7K det beste valget i denne flighten fra MUC til TPE. 1. Jeg velger alltid sete nærmest vindu. 2. Det er lettere å filme utsikt med motoren fra rad 7. 3. Det er større sjanse å kunne se Munchen under takeoff når jeg sitter på høyre siden. Det er et par momenter til som gjorde at jeg valgte 7K, men det blir muligens litt for sært for folk flest. Men når jeg skal fly HND-TSA, så har jeg valgt 2A. Da er 7K ikke så optimalt sete lenger.