Er det for tiden umulig å ringe SAS? Blir diamant- og gullkunder satt i samme kø som alle? Rekker knapt å taste inn eurobonusnr. De har flytta reisen en dag, (ikke bonusreise) men går ikke å endre selv. Må kontakte kundesenter.
Snakka med SAS for 1t sidan, valgte så engelsk. Sa ja til å bli ringt opp, tok ca 15min så ringte kundeservice tilbake.
Jeg har pratet med dem fire ganger i dag. Ba om å bli ringt opp tre av gangene. Tok maks 10-15 min hver gang. Den fjerde gangen ringte de uoppfordret for å informere om høyere skatter og avgifter enn først antatt.
*crackle crackle * "Har du forsøkt å løse problemet selv på vår hjemmeside sas.no?" *crackle buzz* Og med det blir @Eddie47 dagens vinnar av internett. Om det ikkje er umulig så krev det i alle fall tålmodighet. Pre-covid kunne det ta opp mot 10 sek, i verste fall eit minutt ventetid som diamant. Siste vekene har eg hatt fem eller seks samtaler med kundeservice om ei sak, og kortaste ventetid var 20 min. Før helga då eg ringde sist var det over 30 min ventetid. Eg trur nok gull og diamant har prioritet, men der er for få på jobb i andre enden til at det er mulig med kort svartid? (Og nei, har fortsatt ikkje fått hjelp til løysing. Må berre lade tålmodighetsbatteriet før eg prøvar igjen.)
Amex sin boot : unnskyld jeg skjønner ikke hva du mener : vil du? Kjøpe dopapir? Kansellere kredittkort? Vennligst les opp de fem siste sifrene på kortet ditt igjen …….. unnskyld ……
Samme erfaring. Fort og greit med tilbakeringning. Som diamant. Taster inn EBD nr selvsagt. Og foretrekker engelsktalende folk for å slippe "tyvärr"
Han snakket svensk faktisk! Jeg spurte om å sjekke OSL-BKK og visste svaret før han åpnet munnen sin...
Det er iallefall HEEEELT håpløst, kan ikke se bookingene engang. Øverst på siden står det: "Sorry, your session is no longer valid. Please login again." selv om resten viser at jeg er innlogget. Prøver jeg å etterregistrere poeng: "Oi sann, det er et problem med tilkoblingen Bruk en annen enhet og deaktiver alle tilkoblinger med VPN, TOR-nettverk eller andre proxy-tjenester." Flere som har disse problemene? Takknemlig for løsningsforslag.
Er det noen som kjenner til en måte (app) hvor man kan ringe via internett. 25,- kr/min er litt stivt fra norsk nummer til SAS
Takk. Så han stakkaren som postet på SAS EB-gruppen på Facebook at han hadde sittet i tlf-kø til CT-telefonen i 8 timer (hele åpningstiden). 12,000,- NOK i telefonregning gjør det plutselig ikke verdt det å være bonusnisse...
SAS' amerikanske telefonnummer er også et godt alternativ, så fremt man ikke har behov for å ringe CT-linja. Generelt bedre utvalg og lavere priser til USA når man ringer fra VOIP-tjenester.