Angående avbestilling

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Sikiduck, 04. febr 2018.

1. Sikiduck

Sikiduck Senior Medlem

Likes mottatt:
    1,220
    Bonuspoeng:
    93
    Hei,

Bestilte en flytur her på fredag kveld til miami. Men ble usikker på reisedagene så avbestilte innen 24t. Nå har jeg funnet ut jeg vil ha den reisen.

Det var 6 seter igjen, jeg bestilte 3 seter. Nå står det 3 igjen selv etter jeg avbestilte. Bookingen står fortsatt på mine sider. Men beløpet er reservett kredittkortet så jeg får ikke bestilt på nytt nå pga for lite kreditt.

Så det jeg lurer på;

1) er det mulig å få omgjort avbestillingen i dag? Jeg er ikke gull eller diamantkunde. Og sas stengte for en time siden ... :-(

2) tror dere at de 3 setene som er igjen, liksom er resultatet av at jeg bestilte 3 seter? Eller er det noen andre som har bestilt 3 seter? Jeg tenker på om jeg bestiller i morgen så er setene tatt.

Tror dere og prisene på billettene blir dyrere i morgen? Rekker jeg å chatte med sas og be de omgjøre avbestillingen i morgen?

Jeg aner ikke hva å gjøre nå ... håper noen har noen tips/hjelp. Tusen takk for svar :)

2. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    114,834
    Bonuspoeng:
    350
    Skal hardt gjøre seg at prisen endrer seg til i morra tidlig. Ring SAS så fort de åpner.
    Er jo ikke noe annet du får gjort i mellomtia

Sikiduck liker dette

Del denne siden