Antwerp Central Station (ZWE) XP Run Flying Blue

Tråd i 'Flying blue' startet av Kaffen, 15. mai 2026 kl 00:00.

1. Kaffen

Kaffen Globetrotter

Likes mottatt:
    6,313
    Bonuspoeng:
    183
    Det er en rar greie jeg har registert med Flying Blue programmet som viser hvordan en kan tjene poeng på reise til og fra ZWE eller Antwerp. Det handler om at den lille avstikkeren kan være løsningen for dem som ønsker å tjene status på det flyselskapet der.

Mye av dette skyldes at togreisen fra ZWE til AMS er ett segment i seg selv på en reise med KLM, og greier en da å booke ZWE - CDG - til XXX flyplass, så kan en få ett ganske så feit jafs av poeng, og når Eurobonus slås sammen med Flying blue så kan dette bli en ganske så lønnsom affære hvis en skal nå status i fremtiden :cool:

2. Henrik

Henrik Hellas-sympatisør

Likes mottatt:
    11,887
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg har en lignende hack. Du bare legger på et ekstra segment hvor enn du skal. Flyr du egentlig OSL-BOO? Hva med å fly KRS-OSL-BOO?

Kristiansand er cirka like langt fra Oslo med bil som det Antwerpen er fra Paris.

Fra spøk til alvor, toglinjer som er operert og gir miles er jo ikke helt nytt. Lufthansa har også noe lignende, men det fordrer jo at man er villig til å reise til «feil» sted, selv om det er et greit sted å komme seg med tog. Kan jo snu i døren men da ser jeg ikke hvorfor det gir noe mer enn å forsøke å klinke inn en ekstra mellomlanding, all den tid XP hos FB opptjenes basert på segmentlengde og klasse?

Del denne siden