Godtfolk; finnes det en app eller nettsiden som lar deg holde oversikt over hvor mange poeng en har totalt, på tvers av selskap og allianser, hotell og fly. Rett og slett uten etter en mulighet for å holde full oversikt
Forresten noen som har opplevd hakking av Awardwallet? De har jo tilgang til full pakke om en deler info
Haha! Nei, eg har gått over til gratisversjonen. Har berre EB og Choice for tida. Lite med Cashpoints, og slik vil det nok forbli
Det er ganske kjekt å ha når man passer på familiemedlemmers konti i tillegg til ene. Så kan du få en ukentlig epost som blant annet forteller når det er utløp på poengene.
Jeg bruker også AwardWallet og er veldig fornøyd med den. Ikke minst å få varsel om poeng som er i ferd med å utløpe har reddet en del hundre tusen poeng for meg de siste årene.
Støtter opp om awardwallet. Største risiko for hacking er hvis du bruker samme epostadresse/brukernavn og passord på flere tjenester. At awardwallet varsler når poeng forsvinner ut av konto er en bra hjelp mot hacking. Uten den så hadde jeg neppe merket det hvis det forsvant hundre tusen fra familiekontoen.. Har så langt ikke opplevd å få hverken eurobonus, awardwallet eller andre ting hacket
Jeg får ikke Awardwallet til å koble seg mot Eurobonus. Får bare melding om at operasjonen timer ut når jeg prøver å oppdatere. Noen som opplever det samme? Eller har noe triks for å få det til?