Kanskje flåsete formulert av meg, men flere her inne melder om at de ikke får booket via USA til Asia, så er vell mer enn bare et rykte.. Selv fikk jeg FRA-JFK-ICN-FRA i påsken, men iløpet av sommeren er det kommet flere rapporter på at dette ikke lenger er mulig på CT. C
Kristina/Chriztina i Tallin, som flere her har rapportert å fått igjennom slike kreative routinger, fortalte meg at reglene nå er forandret. Vårt svenske søsterforum businessclass.se rapporterer også om lignende tlf.samtaler. I tillegg forbeholder de seg nå retten til å nekte for mye detours. Så det er strammet kraftig inn. Prøvde f.eks å feede hver enkelt flight. No go. Hun ville ha start og destinasjon. Og diskusjonen gikk da utifra det. Jeg vil tro at man fremdeles kan argumentere seg inn om man har 4 legs pr vei og insisterer på at det skal være First. Men det er nok en reaksjon på at vi har strukket strikken for langt. Men nå skal ikke jeg kuppe en fantastisk trip report Keep on reporting @Are
Vel jeg tror det burde være mulig å booke SAS til NYC og så Asiana/ANA videre herfra til TYO/ICN. Det blir så direkte som det går i antall leg om man vil fly F. Og når LH slipper billetter så endrer man SK C til LH F via MUC/FRA.
Kanskje en moderator kan splitte ut det siste her til en annen tråd? En spennende diskusjon som jeg gjerne vil høre mer om, men ikke i et reisebrev.