Har en booking med OZ i F fra Frankfurt til Seoul og lurer på hvilket sete dere vil råde meg å velge og hvorfor? Dersom ikke noe endrer seg før avreise er det denne maskinen som skal fly- Boeing 747-400 Combi (74E)
Alle seter er nok like greie. Kommer an på hva du liker. Vil du ha mest privat følelse, setter du deg lengst foran så du ikke ser noen. Vil du følge med på de andre, setter du deg lengre bak.
Fordelen med rad 2 og 3 er at du kan se ut vinduene på skrå forover på begge sider. Det er litt kult ved landing
Forsøkte å ringe Asiana borte i Uniten men fikk ikke kontakt, sendte dem en Mail på denne adressen [email protected] å vips, neste arbeidsdag var sete 2K bekreftet av Asiana.
I julen klarte jeg å reservere seter hos Asiana gjennom lufthansa.com, det har jeg ikke klart før på en DM-bestilling. Synes selv at 2A/2K er best. Da er det ingen E/F-sete i midten og det er et godt stykke bort til naboen over gangen. I tillegg har du en hendig skuff og knagg på sete foran deg, noe du ikke har på 1A/K. Har selv en tur i 2K på OZ541 i mars