Men jeg har jobbet i helga og har fri Prøver å finne ut av reiserestriksjoner, karantene og fremskynding av stikk nummer to.. Blir lett ko-ko av all info.. Legger ved en bildegåte til Queen fans Ha en uforvirret mandag
God morgen fra Sølvbyen. Lettskyet og lovende på utsiden. Blir nok hagevirksomhet i dag. Men først litt verktøyinnkjøp. Kalenderen har igjen lagt ett år til min vekst, og en passende og rimelig gave fant jeg på Jula. Livet er blitt så enkelt nå, et par meldinger ut i nettverket og Vipps så er man fullfinansiert med det meste. T-3 til nordovertur. Håper lillebror blir imponert over gullkortets makt hos SAS . Ha en fei(r)ende frisk dag!
Gratulerer med dagen @Berlioz! Jeg er på vei til kontoret for å ta i mot et par nye ansatte, deretter skal resten av uken nytes i Skjolden. Krysser fingrene for fint vær.
God morgen fra Viken. Grattis med dagen @Berlioz det må da blir en flott dag i dag, kongen for en dag er aldri feil, der alle dine ønsker gå i oppfyllelse Kanskje en F-reise til den mystiske Østen, eller til Trumpe land i Westen(Biden land nå) Jobb jobb og atter jobb, så blir det en mini helg på Amerikalinjene til fredagen. Satser på litt NCC sørvis. T-18 FCO må da krysse fingrene for at Erna ikke endrer på noen innreise karantene regler. T-40 ARN harry tur T- LHR kanselleres... Ha en super dag folkens.
Hei fra Tigerstaden! Akkurat nå står ikke stemningen i taket. Har en ørliten mistanke om at det skyldes at man er tilbake på (hjemme)kontoret etter 3 altfor korte ferieuker. Mailboksen knirker i sammenføyningene, så det leses/arkiveres/slettes med hård hånd. Ser ikke bort i fra at et sted i innboksen ligger også en oppfordring om å pakke med seg pc-utstyret for å gjeninnta bortekontoret. Vel, vel, solen skinner, og det går mot helg. Ha en mer eller mindre manisk mandag, gjerne med kake til kaffen - gratulerer til @Berlioz.
God morgen. Første feriedag siden ifjor sommer. Ikke helt gått opp enda, og følelsen er ikke der. Heldigvis starter det med sol og blå himmel, selv om det antagelig er forbigående. Få planer, så får se om det blir noen etterhvert, hadde vært kjekt med et stikk til først
God? mandag fra Oslo Så var det mandag igjen, og første dag på jobb etter ferien. Greit igrunn det å, selv om det var lite god planlegging å starte på en mandag. Burde tenkt meg om å gjøre det slik man startet en tirsdag istedenfor. Ellers ikke mye action, for være fornøyd med å komme gjennom første arbeidsdag etter ferien.. Ha en bedre første mandag i august. Og happy bursdag til @Berlioz !
God morgen fra OLA, en av de aller minste flyplassene i Norge må være; Turen går videre til MQN, men i bil.
God morgen fra Romsdalen Første dag i pappapermisjon, og så langt lever vi begge to Har ikke fått en lang liste med oppdrag fra madammen enda, men det kommer vel når hun får tenkt seg om Håpet var jo å få reise bort store deler av permisjonen, men det måtte kanselleres. Så nå blir det hjemmepermisjon mens vi venter på å bli ferdigvaksinerte. Fått lagt inn bestilling på nytt legosett, så da har jeg jo noe å gjøre på Ha en finfin mandag og gratulerer med dagen til @Berlioz
God morgen! Snart på tide å stå opp, tenker jeg. I dag skal jeg spise is. Og kjøpe ny båt. Gratulerer med dagen til @Berlioz ! Du får kjøpe deg en is for å feire. Nyt dagen!
God føremiddag frå Sunnfjord. Som alltid er underskrivne oppe med avkommet medan trønderane søv. Etter ein handlerunde på samvirkelaget er vi no heime hjå moderen for ein pit stop før vi set kursen for residensen om litt. I går fekk eg trumf!
Gratulerer med dagen @Berlioz . T-3 til Nordover her også! Her er de 4 første av 14 tatt i mot i dag. Har fått iskaffe!
Litt over gjennomsnittet stor balkongkasseblomst er nå i fullt flor i heimen. Ellers er det stille på jobb etter en travel helg.
Storebroren ØHF hadde kanskje fikset en langt kjappere tur til MQN, men det spørs om katapultsete og fallskjerm er den type entré herren ønsker å gjøre?