God formiddag fra Øst-Finnmark! Her startet dagen med å varte opp for pandionkatten på alle vis, inkludert å tilby sitt legeme som liggeunderlag. Livet i 'pandion for life'-loungen er altså preget av lav puls og tidvis høylytt snorking. Reise- og bonusfeberen har nå nådd uante høyder. Undertegnede har nemlig begynt å laste ned mobiltelefonapplikasjoner til flyselskaper som han neppe kommer til å fly med før om mange år... Kanskje jeg trenger behandling? Ha en feberkontrollert mandag, folkens!
Mandag på solkysten er som det pleier å være .. sol fra skyfri himmel, men det blåser litt. Det gjør ingenting med vind for jeg kan ikke kjøre båt i år likevel .. men jeg har fikset sisternen på dass med venstre hånd i dag, enhåndsarbeid der er ikke å anbefale enten du er høyrehendt eller venstrehendt. Ellers går livet sin gang, snart 7 uker til jeg faktisk kan bruke høyrearmen. Godt det er helg!
Ja, det er gjort sykt mye oppdateringer på Ørland(forholdene tatt i betraktning), de hadde jo konkuranse med Bjugn om å bruke mest mulig penger før kommunesammenslåingen
Gratulerer med dagen til @Berlioz Og god mandagskveld fra hovedstaden. Fikk startet uken med hotellfrokost, og det er jo aldri feil. Ulempen var naturligvis at jobben krevde tidlig oppmøte og det var derfor man var plassert på hotell, så fikk ikke akkurat nyte en lang morgen på hotell, men men en natt på hotell er jo uansett en utflukt. Og når man får egg og bacon før arbeidsdagen starter på en mandag så er jo det en fin start på uken, særlig når solen skinte og man skulle jobbe utendørs I morgen venter frokost på hjemmekontoret, lite egg og bacon der, men ellers så skal nok det også gå fint. Nyt kvelden folkens
Da ebber mandagen snart ut, og siste dagen på hytta nytes med noe godt i glasset (vanilla IPA og en lys akevitt) og en hyggelig overraskelse på radioen; Hovigs hangar. Det var jammen lenge siden jeg hadde hørt den karen på lufta. Good times
God aften frå Sunnfjord. Det er jammen ikkje ofte eg er oppe so seint. I dag har vi bestemt oss for å bli med bartefolket ein tur til Trøndelag. To dagar i Stjørdal/Trondheim før vi får 3-4 dagar i Kolvereid. Rom er booka på Quality Værnes for dei to fyrste dagane. I Kolvereid bur vi hjå systra til madammen. På heimturen vert det ei overnatting på Clarion BGO. Turen går i SAS Plus og vert min fyrste tur der eg har booka Plus på førehand. Eg har fått nokre turar i Plus før, men berre etter CU. Milepæl.