Atter en mandag..

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av haifinn, 02. aug 2021.

1. Kristian

Kristian 'Bittelitt' bonussamledilla

Likes mottatt:
    38,610
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra Øst-Finnmark!

Her startet dagen med å varte opp for pandionkatten på alle vis, inkludert å tilby sitt legeme som liggeunderlag. Livet i 'pandion for life'-loungen er altså preget av lav puls og tidvis høylytt snorking.

Reise- og bonusfeberen har nå nådd uante høyder. Undertegnede har nemlig begynt å laste ned mobiltelefonapplikasjoner til flyselskaper som han neppe kommer til å fly med før om mange år... Kanskje jeg trenger behandling?

Ha en feberkontrollert mandag, folkens! :)

EndreD, pgaa, Earl and 7 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,897
    Bonuspoeng:
    293
    Mandag på solkysten er som det pleier å være .. sol fra skyfri himmel, men det blåser litt.
    Det gjør ingenting med vind for jeg kan ikke kjøre båt i år likevel .. men jeg har fikset sisternen på dass med venstre hånd i dag, enhåndsarbeid der er ikke å anbefale enten du er høyrehendt eller venstrehendt.

Ellers går livet sin gang, snart 7 uker til jeg faktisk kan bruke høyrearmen.
    Godt det er helg! 7164E697-B40E-4116-B206-C1D0B3C767E9.jpeg

EndreD, pgaa, Earl and 8 others like this.
  3. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    Og til lukke med dajen til @Berlioz.

Berlioz liker dette
  4. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,629
    Bonuspoeng:
    183
    Min vane tro blir det nok den som har gått ut på dato, og er litt nedsmeltet.

holmen liker dette
  5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,629
    Bonuspoeng:
    183
    Takk for det. Heldigvis er det litt forskjellig på sinn og skinn, forhåpentligvis den rette veien:)

Kristian liker dette
  6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    34,297
    Bonuspoeng:
    183
    Ikke så sugen på fallskjerm nei:)

Kristian liker dette
  7. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    34,297
    Bonuspoeng:
    183
    Ja, det er gjort sykt mye oppdateringer på Ørland(forholdene tatt i betraktning), de hadde jo konkuranse med Bjugn om å bruke mest mulig penger før kommunesammenslåingen

8. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    8,085
    Bonuspoeng:
    183
    Gratulerer med dagen til @Berlioz :)

Og god mandagskveld fra hovedstaden.
    Fikk startet uken med hotellfrokost, og det er jo aldri feil. Ulempen var naturligvis at jobben krevde tidlig oppmøte og det var derfor man var plassert på hotell, så fikk ikke akkurat nyte en lang morgen på hotell, men men en natt på hotell er jo uansett en utflukt. Og når man får egg og bacon før arbeidsdagen starter på en mandag så er jo det en fin start på uken, særlig når solen skinte og man skulle jobbe utendørs ;)
    I morgen venter frokost på hjemmekontoret, lite egg og bacon der, men ellers så skal nok det også gå fint.
    Nyt kvelden folkens :)

9. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Da ebber mandagen snart ut, og siste dagen på hytta nytes med noe godt i glasset (vanilla IPA og en lys akevitt) og en hyggelig overraskelse på radioen; Hovigs hangar. Det var jammen lenge siden jeg hadde hørt den karen på lufta. Good times

Earl, holmen, drsyk and 1 other person like this.
  10. Sunnfjordingen

Sunnfjordingen Sunnfjording

Likes mottatt:
    25,782
    Bonuspoeng:
    183
    God aften frå Sunnfjord. Det er jammen ikkje ofte eg er oppe so seint. I dag har vi bestemt oss for å bli med bartefolket ein tur til Trøndelag. To dagar i Stjørdal/Trondheim før vi får 3-4 dagar i Kolvereid. Rom er booka på Quality Værnes for dei to fyrste dagane. I Kolvereid bur vi hjå systra til madammen.

På heimturen vert det ei overnatting på Clarion BGO. Turen går i SAS Plus og vert min fyrste tur der eg har booka Plus på førehand. Eg har fått nokre turar i Plus før, men berre etter CU. Milepæl.

holmen, drsyk, Kristian and 1 other person like this.

Del denne siden