Aurae Lifestyle - noen erfaringer?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Klokkesamler, 23. aug 2017.

  1. Klokkesamler

    Klokkesamler Aktivt Medlem

    Innlegg:
    499
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen, kjære bonusjegere.

    Jeg har over en periode mottatt nyhetsbrev fra Aurae Lifestyle.

    Dette er et program hovedsakelig basert på eventer. Der du som medlem har tilgang til eksklusive og private eventer, samt alltid mulighet til å skaffe deg billetter til utsolgte konserter etc.

    De siste mailene jeg har mottatt har de også reklamert med rabatterte priser på business og first.

    Så mitt spørsmål er da - er det noen som har erfaring med programmet? Både event og fly.



    Sløyfet inn:
    Fly Business & First (For Less)
    No matter where your travel takes you, Aurae's Premium Airfare program allows you to save 30-50% on business and first class travel. Travel in style to your next destination, and experience a world of premium cabin options.
     
  2. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Godt initiativ @Klokkesamler , har du noen erfaring med dem? Er stygt redd for at 30-50% av fullpris ikke er spesielt godt i dagens skarpe konkurranse, kanskje er det begrenset til ugunstige avganger og?
     
  3. Klokkesamler

    Klokkesamler Aktivt Medlem

    Innlegg:
    499
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    @RoadKing - Jeg har ikke noen erfaringer med de selv. Jeg ble i utgangspunktet tent av deres "intro" med et mastercard i 24 karat gull (ja, jeg vet det er litt harry, men jeg gjennomførte det aldri :p ).

    Så har det egentlig bare blitt til at jeg har tenkt på det, men aldri "signet meg opp".

    Dersom noen hadde gode erfaringer så hadde det vært veldig aktuelt.
     
    RoadKing liker dette
  4. afirm

    afirm Veteran InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    1,851
    Likes mottatt:
    5,465
    Bonuspoeng:
    183
    Du skal vel også fly litt Business og First for å forsvara ein innmeldingskostnad på $50.000 og ein årleg kostnad på $5000.

    Som @RoadKing påpeikar er det vel gjerne 30-50% på fullpris-billettar, og då kan nok kampanjebillettar vere like rimelege.

    Sjølvsagt, om ein er villeg til å betala denne prisen for ein concierge service so er det ein ting. Men ville nok ikkje meldt meg inn dersom målet var å spara pengar på flybillettar i business og first. Dette er då basert på slik eg tolkar programmet, kan vere ting eg overser.
     
  5. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde du tenkt å betale 25 000 USD for et debetkort?

    Public service announcement: Hold dere langt unna slike tjenester, de leter etter (og tiltrekker) lowest common denominator wannabies.

    Det burde være et hint at ordet "Aurae" gir null søkeresultat på flyertalk.com, boardingarea.com, thepointsguy.com og samtlige nettsider registrert under CH (Sveits).

    Finansielle transaksjoner hadde jeg hold til anerkjente bank- og kortselskap og selv om Aurae bruker Paysafe og Barclays, ville ikke gitt noen persondata til en slik tjeneste.

    Antar du synes det er lite classy dersom noen bærer en fake IWC eller Patek Philippe?

    Just my 2 cents.

    [​IMG]
     
    Last edited: 23. aug 2017
    milehigh and Darkcho like this.
  6. Klokkesamler

    Klokkesamler Aktivt Medlem

    Innlegg:
    499
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg ser at jeg kanskje kunne gjort meg tjenesten å faktisk lest vilkårene før jeg la inn en forespørsel på om noen brukte denne tjenesten :p

    Da legger vi kanskje denne ballen dø, inntill videre :p


    @Edvard - Sett i sammenheng med spørsmålet. Hva mente du med "
    Antar du synes det er lite classy dersom noen bærer en fake IWC eller Patek Philippe?"?
     
  7. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Nothing, just a brain fart. Tick tock, bling bling.
     
  8. Klokkesamler

    Klokkesamler Aktivt Medlem

    Innlegg:
    499
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Ikke sett i sammenheng, så er faktisk en falsk klokke noe av det verste du kan bære. Kort forklart:
    1. Brist på merkevare
    2. Menneskehandel
    3. Kartellene som driver slik (terrorisme, mafia etc.)
    4. Du er sykt lame dersom du poser med noe som ikke er ekte.
     
    Baldrick liker dette
  9. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
    Kan vi gjøre unntak for pupper, ikke-original kunst og James Bond filmer? Jeg setter pris på dem, selv om jeg forstår de ikke er ekte.
     
    Stuttfeiten liker dette
  10. Klokkesamler

    Klokkesamler Aktivt Medlem

    Innlegg:
    499
    Likes mottatt:
    455
    Bonuspoeng:
    63
    Jeg kan strekke meg til pupper og Bond filmer. Kunst kan være så mangt :p
     
    Stuttfeiten and Edvard like this.
  11. Icarus

    Icarus Aktivt Medlem

    Innlegg:
    394
    Likes mottatt:
    855
    Bonuspoeng:
    93
    Dette er sannsynligvis en av de bedre "out of context" postene jeg har sett.
     

Del denne siden