Avbestilling av SAS pluss Biletter

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av sljd, 12. juli 2019.

  1. sljd

    sljd Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Jeg avbestilte tre billetter i SAS pluss på siden demmes for snart tre måneder siden og jeg fikk opp melding på siden om att skjemaet var nå mottatt så da trodde jeg alt var i orden.
    Begynte etter hvert å synes det tok litt lang tid og har flere ganger ringt og hørt men har bare fått svar at det tar litt tid så jeg måtte bare vente.
    Snakket i dag med SAS chat og fikk da svar at billettene ikke er avbestilt og at det eneste jeg kan få er refusjon av skattene:(
    Var dyre billetter i SAS pluss så ble litt satt ut, fikk jo opp melding om at skjema var registrert så jeg trodde jo på det.
    Er det noen som vet noe om hvilke rettigheter man har i en slik sak og hvor man kan klage? Er litt ny på dette jeg:(
     
  2. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    294
    Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    Fikk du ikke bekreftelse på mail? De gangene jeg har avbestilt så har jeg fått dette bekreftet på mail. .
     
  3. sljd

    sljd Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Nei, jeg fikk ikke det. Kom bare opp melding øverst på siden om at skjemaet var mottatt
     
  4. haakonvt

    haakonvt Nytt Medlem

    Innlegg:
    25
    Likes mottatt:
    4
    Bonuspoeng:
    3
    Typ slik:
     

    Attached Files:

  5. sljd

    sljd Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Nei, jeg fikk noe mail. Jeg ringte dem kort tid etter for å høre men da sa dem bare at det var pga streiken at ting tok tid og at hvis jeg hadde sendt inn skjema så ble det registrert etter hvert
     
  6. NoLimit

    NoLimit Evig ung

    Innlegg:
    294
    Likes mottatt:
    219
    Bonuspoeng:
    43
    Sendt inn skjerma? Hvilket skjema var det du sendte inn for avbestilling av billetter. Avbestilte du ikke billettene på nettsiden til SAS?
     
  7. sljd

    sljd Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Formulerte meg nok litt feil. Ja, er på nettsiden jeg har avbestilt. Når man har trykket send så kommer det opp en melding om at det er mottatt. Var det jeg mente :)
     
    NoLimit liker dette
  8. flying_all

    flying_all Veteran

    Innlegg:
    2,046
    Likes mottatt:
    3,691
    Bonuspoeng:
    113
    Det beste er å ringe inn for å avbestille billetter. Da får man en epost raskt etterpå som bekrefter at det er avbestilt og bookingen forsvinner fra sas appen.
     
  9. jgroneng

    jgroneng Veteran

    Innlegg:
    2,603
    Likes mottatt:
    6,890
    Bonuspoeng:
    183
    Får det når man avbestiller på nett også.
     
  10. Kaare_Lars

    Kaare_Lars Medlem

    Innlegg:
    101
    Likes mottatt:
    264
    Bonuspoeng:
    63
    Sikkert billige Plus billetter, de er det ikke full refusjon på.
     
    flying_all liker dette
  11. jgroneng

    jgroneng Veteran

    Innlegg:
    2,603
    Likes mottatt:
    6,890
    Bonuspoeng:
    183
    Trådstarter sier det var dyre billetter.
     
  12. sljd

    sljd Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Ja, var dyre billetter. Begynte å lure på om noe var galt da jeg ikke fikk noe bekreftelse på mail så jeg ringte jo te SAS og da sa dem at det var pga at de hadde så mye å gjøre grunnet streiken så jeg måtte være tålmodig
     
    flying_all liker dette
  13. hifiman

    hifiman Senior Medlem

    Innlegg:
    1,356
    Likes mottatt:
    438
    Bonuspoeng:
    83
    SAS plus pro?
     
  14. sljd

    sljd Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    K
    Ja, var SAS pluss pro
     
  15. flying_all

    flying_all Veteran

    Innlegg:
    2,046
    Likes mottatt:
    3,691
    Bonuspoeng:
    113
    Kanskje dyre-billig billetter? :confused:
     
  16. democomputer

    democomputer Aktivt Medlem

    Innlegg:
    455
    Likes mottatt:
    1,724
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg har sendt inn det skjemaet på en reise jeg prøver å kansellere tre ganger siste måneden, uten at det ser ut til å skje noenting. Kan egentlig ikke fordra å ringe til bedrifter for å ordne ting, men er vel nødt til det.

    K
     
  17. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    2,728
    Likes mottatt:
    4,178
    Bonuspoeng:
    113
    «Dyre» er jo relativt ..
     
    DanH and furlong like this.
  18. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    6,046
    Likes mottatt:
    12,216
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg ringte inn og avbestilte en bonustur for et par dager siden. Den forsvant fra appen og nettsiden, men har ikke fått mail om avbestilling eller refusjon av avgifter. Avbestilte en på nett omtrent samtidig, der fikk jeg mail umiddelbart, og refusjon etter en dag.
     
  19. flying_all

    flying_all Veteran

    Innlegg:
    2,046
    Likes mottatt:
    3,691
    Bonuspoeng:
    113
    Da ville jeg ringt inn igjen med engang og hørt hva som skjer og bedt de sende en bekreftelse umiddelbart
     
  20. Schlandy

    Schlandy Senior Medlem

    Innlegg:
    1,222
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Har opplevd en del gange nå i det siste at en avbestilling er kommet i «feil kø» iflg diamant mailen. Så det gjelder virkelig om å følge godt med på sine refusjoner....
     

Del denne siden