Jeg avbestilte tre billetter i SAS pluss på siden demmes for snart tre måneder siden og jeg fikk opp melding på siden om att skjemaet var nå mottatt så da trodde jeg alt var i orden. Begynte etter hvert å synes det tok litt lang tid og har flere ganger ringt og hørt men har bare fått svar at det tar litt tid så jeg måtte bare vente. Snakket i dag med SAS chat og fikk da svar at billettene ikke er avbestilt og at det eneste jeg kan få er refusjon av skattene Var dyre billetter i SAS pluss så ble litt satt ut, fikk jo opp melding om at skjema var registrert så jeg trodde jo på det. Er det noen som vet noe om hvilke rettigheter man har i en slik sak og hvor man kan klage? Er litt ny på dette jeg
Fikk du ikke bekreftelse på mail? De gangene jeg har avbestilt så har jeg fått dette bekreftet på mail. .
Nei, jeg fikk noe mail. Jeg ringte dem kort tid etter for å høre men da sa dem bare at det var pga streiken at ting tok tid og at hvis jeg hadde sendt inn skjema så ble det registrert etter hvert
Sendt inn skjerma? Hvilket skjema var det du sendte inn for avbestilling av billetter. Avbestilte du ikke billettene på nettsiden til SAS?
Formulerte meg nok litt feil. Ja, er på nettsiden jeg har avbestilt. Når man har trykket send så kommer det opp en melding om at det er mottatt. Var det jeg mente
Det beste er å ringe inn for å avbestille billetter. Da får man en epost raskt etterpå som bekrefter at det er avbestilt og bookingen forsvinner fra sas appen.
Ja, var dyre billetter. Begynte å lure på om noe var galt da jeg ikke fikk noe bekreftelse på mail så jeg ringte jo te SAS og da sa dem at det var pga at de hadde så mye å gjøre grunnet streiken så jeg måtte være tålmodig
Jeg har sendt inn det skjemaet på en reise jeg prøver å kansellere tre ganger siste måneden, uten at det ser ut til å skje noenting. Kan egentlig ikke fordra å ringe til bedrifter for å ordne ting, men er vel nødt til det. K
Jeg ringte inn og avbestilte en bonustur for et par dager siden. Den forsvant fra appen og nettsiden, men har ikke fått mail om avbestilling eller refusjon av avgifter. Avbestilte en på nett omtrent samtidig, der fikk jeg mail umiddelbart, og refusjon etter en dag.
Da ville jeg ringt inn igjen med engang og hørt hva som skjer og bedt de sende en bekreftelse umiddelbart
Har opplevd en del gange nå i det siste at en avbestilling er kommet i «feil kø» iflg diamant mailen. Så det gjelder virkelig om å følge godt med på sine refusjoner....