Avis AWD-nummer for EBG - for mange sifre?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Trety, 20. jan 2014.

  1. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg har en liten utfordring når jeg skal legge inn AWD-nummeret for EBG hos Avis, tekstboksen på avis.no der man legger denne inn er for liten for alle sifrene som står bakpå EBG-kortet. Siden påstår at det er lagt inn et AWD-nummer, men prisene bærer ikke helt preg av det for å si det sånn. Noen andre som opplever det samme?
     
  2. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Her det dette nummeret du bruker? Har du forsøkt å skrive det inn uten bokstavene?
     
  3. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Er plass til hele # med bokstaven (som skal være med)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    En annen, merkelig kuriositet var at jeg akkurat booket en dag med Avis på Evenes akkurat nå og la til AWDen til SAS. Ett døgn havnet på 140 daler. Da jeg la til Avis Wizard # mitt, hoppet raten opp 13 daler.

    Det gjaldt alle AWDene jeg prøvde.

    Ringte til Avis (som har call centeret i Tijuana Mexico av alle steder) og etter en "hey main" fikk jeg beskjed om at raten hadde gått opp på grunn av etterspørsel :p. Forsøkte da på nytt og selvsagt var dette vissvass fra Pedro.

    Bruker ikke Avis mye, men har aldri i noen programmer sett at prisene går opp pga at man legger til Wizard #...
     
    Trety liker dette
  5. Trety

    Trety Aktivt Medlem

    Innlegg:
    287
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    Jepp, det er nummeret. Or so I thought, fordi på EBG-kortet mitt står det en 0 til nemlig - men da er jeg også tilbake til at Hertz jevnt over er en god del billigere enn Avis. Nært sagt dessverre, fordi særlig TRD-stasjonen har sunket i kvalitet, og den bruker jeg ganske ofte.
     
  6. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    AWD har alltid en bokstav og 6 tall.
     
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    EBG AWD tilvsarer vel rund 10%?
     
  8. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    10% på alle feriepriser. Husk at det lønner seg å bestille bilen i god tid. I Italia har Avis og de andre selskapene nesten doblet prisene på leiebil fra i fjor til i år.
     

Del denne siden