Avis kutter i gratis weekendleie

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Upsaker, 31. mars 2023.

  1. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,750
    Likes mottatt:
    21,956
    Bonuspoeng:
    293
    Avis prøver å kamuflere dårlige nyheter med kvikk lunsj og påskeegg.




    Kjære MR UPSAKER,

    Slik det kommer frem av våre vilkår for Avis Preferred så kan enkelte lojalitetsfordeler tilknyttet Avis Preferred-programmet være underlagt begrensninger grunnet tilgjengelighet og blackout-perioder.

    Vi ønsker å informere om at vi må innføre følgende endringer for gratis weekendleie-kuponger i følgende periode:

    Med virkning fra 25/05/2023 vil gratis weekendleie-kuponger inntil videre ikke lenger kunne benyttes i Danmark, Norge og Sverige.

    Blackout-periode vil gjelde fra 1. juli til og med 31. oktober 2023 i Irland, Nord-Irland og Island.

    Blackout-periode vil gjelde fra 1. juli til og med 31. august 2023 i alle andre land.

    Dette betyr at gratis weekendleie-kuponger ikke kan benyttes for billeier som finner sted innenfor disse datoene.

    Vennligst merk at endringene ikke vil gjelde for kunder som allerede har gjennomført en bestilling og benyttet en gratis weekendleiekupong for en billeie som finner sted innenfor disse datoene.

    Hvorfor innfører vi disse begrensningene?

    Vi beklager at vi er nødt til å innføre disse begrensningene for gratis weekendleie-kuponger, men vi gjør dette for å forsøke å sikre at vi kan oppfylle kundenes etterspørsel i den travle sommersesongen.

    Takk for din lojalitet og forståelse. Vi gleder oss til å se deg igjen snart.

    Med vennlig hilsen,

    Avis Budget lojalitetsteam
     
    Staralliance liker dette
  2. Spielhaug

    Spielhaug Veteran

    Innlegg:
    3,158
    Likes mottatt:
    7,913
    Bonuspoeng:
    183
    Fikk også den nå.
    Worthless…
     
    Staralliance liker dette
  3. tobeornot999

    tobeornot999 Flying high

    Innlegg:
    3,755
    Likes mottatt:
    7,701
    Bonuspoeng:
    183
    Samme her også. Fryktelig mye ord for en enkel og freidig devaluering.

    Men Avis er uansett ikke øverst på listen jeg leier hos, selv om de sier at jeg er i deres beste kunde-kategori som Presidents club medlem. De innfrir sjelden.
     
    themichael liker dette
  4. Staralliance

    Staralliance Medlem

    Innlegg:
    214
    Likes mottatt:
    426
    Bonuspoeng:
    63
    Har gitt opp AVIS
     
    themichael liker dette
  5. oleredv

    oleredv Senior Medlem

    Innlegg:
    825
    Likes mottatt:
    3,527
    Bonuspoeng:
    93
    Fekk også denne. Måtte lese eit par gonger før eg forstod innholdet, men er det riktig forstått at for nordiske medlemmer betyr dette blackout "inntil videre"?
     
  6. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,192
    Bonuspoeng:
    163
    Er det noe som fungerer på Avis? Er også PC, men i nettleseren står det bare plus, bookinger synes ikke, kan ikke endres, tar en time å komme igjennom på telefonen etc etc...
     
  7. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Avis ja.. bare sorgen med det meste der. Får SAS it til å fremstå som en drøm. Får kjeft på utleiestasjon fordi informasjon jeg har lagt inn et utall ganger på profilen min mangler. Biler som holder på å falle fullstendig fra hverandre. Garanterte oppgraderinger som aldri skjer. Osv, osv..

    Har faktisk en leie med dem i mai på LHR. Det blir tredje leien der på et år. Så får vi se.. har ikke de største forventningene:rolleyes:
     
    Last edited: 31. mars 2023
  8. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,177
    Likes mottatt:
    869,697
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg gikk på Avis kontoret i Bergen (Solheimsviken), fikk dem til å sende en mail til Database Teamet i Budapest.
    Der ble det ryddet opp i profilen min.
    Jeg hadde to profiler med samme e-mail adresse:
    En Preffered konto hvor alle data var korrekt og en Presidents som jeg bare kunne bruke via telefon (med data fra en svunnen tid).
    Databaseteamet slo de sammen slik at jeg online kommer til Presidents kontoen med de korrekte dataene fra Preffered. Og Preffered kontoen ble slettet,
     
  9. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,443
    Likes mottatt:
    29,498
    Bonuspoeng:
    183
    Lite fornøyd med Avis, spesielt OSL er elendig på oppgradering og biltilgjengelighet.

    Blir å prøve Sixt fremover selv om de er litt stivere priset
     
  10. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,945
    Likes mottatt:
    3,902
    Bonuspoeng:
    113
    Hadde en leie med Sixt på LHR i januar. Bestilte A5/5-serie/E-klasse og fikk en GLE 400d - en bil til 3 ganger prisen. Greit fornøyd med den oppgraderingen:)
     
    Wiolenze liker dette

Del denne siden