Avis og DNB Mastercard

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av TravelManBiz, 12. aug 2016.

  1. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    DNB har en avtale med Avis der vi får 5000 + 1000 + 1000 Eurbonuspoeng for første leien med Avis. Men problemet et at leien må betales med DNB Mastercard for å få poengene. Jeg har snakket med DNB og de bekrefter dette. DNB Mastercard har ikke egenandelsforsikring og da vil jeg ikke ha dette på denne leieavtalen.

    Har dere noen tips for å få de 7000 Eurobonuspoeng og samtidig ha denne forsikringen? Hvis jeg skal betale Avis for å fjerne egenandelen fullstendig er jo dette dyrt og da lønner det seg ikke for å få disse 7000 poengene. Og jeg kan jo heller ikke betale med et annet kredittkort som har egenandelsforsikring hvis jeg vil ha poengene.
     
  2. NorFlight

    NorFlight Senior Medlem

    Innlegg:
    1,303
    Likes mottatt:
    2,436
    Bonuspoeng:
    113
    Vet ikke hvilken reiseforsikring du har, men flere av de har nå fått egenandelsdekning.

    Vet dette gjelder bl. a. Gjensidige og DNB.
     
  3. TravelManBiz

    TravelManBiz Veteran

    Innlegg:
    1,674
    Likes mottatt:
    4,996
    Bonuspoeng:
    113
    Takk for tipset:) Jeg var ikke klar over at reiseforsikring har egenandelsforsikring på leiebil også. Jeg har Europeiske og de har dette på sin dyreste reiseforsikring.

    Vil også tipse om at dere burde sjekke pris på leiebil via ba.com også. De var en del billigere enn avisworld prisen jeg fikk av Avis på samme bil og tidsperiode.
     

Del denne siden