Avis president's club gir nå Hotels.com gold

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av HaraldOslo, 09. juni 2022.

Tags:
  1. HaraldOslo

    HaraldOslo Veteran

    Innlegg:
    2,355
    Likes mottatt:
    4,153
    Bonuspoeng:
    113
    Fikk mail fra Avis i dag, om at man kan få Hotels.com Rewards gold uten ekstra kostnad:

    upload_2022-6-9_18-45-37.png
    (personlig informasjon forandret, naturligvis)

    Nå er jeg fortsatt gold etter pandemien, så jeg trenger det ikke (akkurat nå), men det kan jo være interessant for noen med en slik statusmatch.

    Linken man bruker er: https://www.avispreferred-hotels.com/
     
    stashorizor, Are and Rscott like this.
  2. oggaman

    oggaman Aktivt Medlem

    Innlegg:
    254
    Likes mottatt:
    195
    Bonuspoeng:
    43
    Er det stas å være gull-medlem i Hotels.com?
     
  3. ccurrahee

    ccurrahee Helt hekta

    Innlegg:
    9,506
    Likes mottatt:
    34,385
    Bonuspoeng:
    293
    Nei. Men det er bedre en å ikke være det. Selv ber jeg om sen utsjekk på nedte hotell på spaniatutren feks.
     
    tobeornot999 liker dette
  4. Flyrlavt

    Flyrlavt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,288
    Likes mottatt:
    3,438
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg har 54 opphold som hotels gold og det skal nevnes at jeg ikke alltid var på hoteller som reklamerte med "ekslusive gold-fordeler", husker noen ytterst få ganger hvor medlemsnivå ble nevnt ved innsjekk og at jeg hadde blitt oppgradert. Tror uansett jeg oftere ble oppgradert fordi jeg etterhvert hadde vert innom flere av de samme hotellene noen ganger.
    Ellers så syns jeg å huske at jeg fikk en rabattkupong til restauranten av og til?

    Uansett ikke i nærheten av hotellkjedene sine egne programmer.
     
    tobeornot999 liker dette
  5. Arvid1410

    Arvid1410 Veteran

    Innlegg:
    1,531
    Likes mottatt:
    6,716
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg fikk et sånn "fikk-du-alle-fordelene-dine-ved-innsjekking-spørreskjema" fra hotels.com da jeg sjekket inn i på hotell i Valencia i desember, og som sant var så svarte jeg at det hadde jeg ikke sett noe til. Dette var tydeligvis umiddelbart rapportert tilbake til hotellet og Manager on duty på hotellet ringte meg da og lurte på hva dette var og hvilke fordeler jeg ikke hadde fått. Han visste åpenbart ikke hva Gold fordeler var, så så mye var det verdt den gangen. Hadde ikke behov for sen utsjekk så jeg testet ikke det.
     

Del denne siden