AVIS kjører nå en kampanje der statusmedlemmer hos SAS får statusmatch i ett år. EBS->Preferred Plus EBG/EBD-> President's club Tilbudet er gyldig for både nye og eksisterende medlemmer av fordelsprogrammet http://www.avisworld.com/avisonline/gb/avis_ams_partners1.nsf/c/Eurobonus+AvisPreferred
Prøvde å sjekke om jeg hadde blitt oppgradert, men nettløsningene til Avis er så crap at det umulig kan være bra for blodtrykket....
Var ikke lett å få det til på nett. Ringte først den vanlige kundeservicen, men de kunne ikke gjøre noe. Fikk imidlertid et telefonnummer internt og de kunne hjelpe! 66771133 Edit: Skulle være på plass i løpet av 30 minutter. Ingenting har skjedd forløpig..
Sorry om dette er dumt spørsmål: Jeg logger meg inn på min Avis-konto (norsk nettside). Og her får jeg i menyen opp alternativet "Meld deg inn i Avis Preferred". Når jeg har Avis-konto, så trodde jeg at jeg allerede hadde vært medlem et par år eller fire?? Kanskje derfor jeg aldri får noen perks...??
Var også kunde fra før, inkludert Preferred. Fikk tips om profile.update (at) avisbudget dot com, og med litt høflighet på engelsk var jeg i løpet av et par dager plutselig registrert i President’s Club. Er bare EBS, men hadde 2 leier på samvittigheten siste 12 mnd.
Ja, tok noen dager og så kom det inn. Utfordringen min nå er at Avis er dobbel pris i Australia (hvor vi skal være seks uker) sammenlignet med for eks. Hertz. Når Australia stort aldri er med i Eurobonuskampanjene heller vi mot å benytte Expedia slik at man får Trumf istedenfor..
Ja, stemmer, har PC hos Hertz, men da vi var i Australia i fjor var det ikke mye oppgraderinger å spore på være tre leier der
Den er lei. Skal selv 3 uker ned der og sikkert leiebil hele perioden. Må booke den vi skal ha da altså.
I våres fikk jeg statusmatch hos både Avis og Sixt fra min Hertz presidents Club. Sendte screenshot med medlemskort fra min konto på Hertz og ba høflig men kortfattet om statusmatch. Var ordnet på en dag. Profile.Update (at) avisbudget dot com sixtcard (at) sixt dot com Sikkert mulig å ta kontakt på disse adressene og be om match fra SAS også
Da finner du vel det meste du trenger å vite her: https://one.avisworld.com/no/partners/eurobonus/preferred-benefits
Prøver å registrere meg hos Avis, men får bare feilmelding på siste side (godkjenne vilkår): "A system error has occured, please contact the service provider." Prøvd med to nettlesere (Chrome og Safari). Tips?