Ble litt lang i maska i dag da jeg ble avist når jeg skulle gå inn på LH sin Senator lounge i Munchen i med billett til LH flight i ecconomy og gullkort hos Avianca. Damen i skranken hevdet hardnakket at etter 1. Mars så må man ha gullkort i LH eller business billett hos LH for å komme inn i noen av deres lounger. Noen som kjenner til at det er nye regler for lounge access med gullkort i *A?
Dragen kan ta seg en bolle, eller be LH oppdatere nettsidene sine. For jeg siterer under kombinasjonen Star Alliance Gold Card sammen med Lufthansa Senator Lounge eller Lufthansa Business Lounge. [1] Lufthansa, "Lounge entry rules" [Online]. Available: http://www.lufthansa.com/us/en/Lounge-types-and-access. [Accessed: 21- Mar- 2017]
Hadde ingen problemer med å komme inn i LH Senator lounge på LHR den 12.3. med SAS gullkort og SAS GO billett.
På vei hjem sist lørdag hadde jeg ikke problemer med å komme inn på den nye LH lounchen på Logan/BOS med EBG. Riktignok hadde kortleseren iresepsjonen hikke, men verten gjorde noen manuelle besvergelser, og dermed kunne jeg nyte god mat, gode nye stoler og trivelig bartender.
Jeg hadde heller ingen problem med å komme inn i Senator-loungen på LHR med ebg og SAS go-billett for et par uker siden. Har LH lounge på Malpensa? Tester i så fall på fredag.
Hvordan trekker du den konklusjonen? 3parts lounger er opp til vært selskap og har lite med *A og gjøre så vidt jeg forstår. SAS gull har tillgang til alle *A lounges som de alltid har hatt. Som flere over skriver fløy @Flighter mest sannsynlig med germanwings som ikke er *A?
Flighten videre fra Munchen var operert av Air Dolomiti, men på LH kodeshare. Det er kanskje der hunden er begravet,.... Skal hjem fra Malpensa med SAS i morgen,. Sjekker hva som skjer der.