AWARD WALLET - hold styr på poengene dine

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av peterfox, 29. juni 2016.

  1. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,143
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    Hei,

    Via "Boardingarea.com" - og sjefs bloggeren Gary Leff en CFO på et privat universitet i USA,
    Har jeg i 6 måneder vært medlem i "Award Wallet". Dette er en tjeneste som holder kontroll på alle dine bonuskort.
    Jeg har brukt dette for SK, QR, EK, AA mfl. på flyselskaps siden, når det gjelder hotell, har jeg fått full uttelling.
    Her har jeg lagt inn CC, IHG, Hilton, mfl.
    Jeg har 5 koder som gir 6 måneders gratis medlemskap.

    Send meg en PM !
     
    Flemming Poulsen liker dette
  2. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Hva er greia ut over å holde kontroll over poeng? Er det noen benefits som oppgraderinger e.l. som gjør det mer attraktivt? Eller er det bare for å ha kontroll for rotehuene?
     
  3. Henrik

    Henrik Hellas-sympatisør

    Innlegg:
    2,115
    Likes mottatt:
    7,631
    Bonuspoeng:
    183
    Bruker AwardWallet av to grunner; både for å holde oversikt over poeng (og medlemsnummer!) samlet på ett sted, og fordi den gir notifikasjoner når noe endrer seg.

    Når poengene tikker inn etter en tur kommer det et liten varsel på telefonen, og da vet jeg at det ikke er nødvendig å etterregistrere. Kjekk sak.
     
    Kjakan, Edvard and KristianSk like this.
  4. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    Med 30+ medlemskap er det greit å ha ett sted å lete etter riktig medlemsnummer!

    Veldig fornøyd med Award Wallet..
     
  5. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,975
    Likes mottatt:
    8,331
    Bonuspoeng:
    183
    Awardwallet revolusjonerte min oversikt. Du legger selvsagt inn for hele familien. Jeg logger alltid inn på mine kontoer via AW så jeg slipper finne innlogginsdata også. Personlig synes jeg denne gratistjenesten er så bra at jeg er imot å bruke gratiskoder for premium medlemskap (som faktisk gjør det mulig å holde det gående "evig" uten å betale).
     
  6. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,412
    Bonuspoeng:
    293
    Nå skjønner jeg at bare rekker mange av dere til knærne :), jeg er ihuga EB og CT konsument, men unngår poengklubber utover det, fordi jeg ikke orker. Meldte meg f.eks inn i Hilton på en slik kryss greie, men så reiser jeg til f.eks GDansk og får høre at Hilton der ikke er store greier, men Radisson er bra, så får jeg meg status med Radisson påå en kryss greie. I mellomtiden blir det mye kort, passord og gud hjelpe meg.

    Bøyer meg i støvet for dere folkens, som har status i flere klubber og makter å vedlikeholde og holde styr på det. Jeg er erfaren reisende, men i dette selskapet... :). Stå på folkens! :)
     
  7. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Enig. AwardWallet er et super godt værktøj til at holde styr på bonusprogrammer etc.

    Den og MyFlights app'en er uvurderlige værktøjer for frequent flyers.
     
  8. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,680
    Likes mottatt:
    10,225
    Bonuspoeng:
    293
    Helt enig @Flemming Poulsen - to veldig gode "verktøy"! AwardWallet gir deg også beskjed om noen av poengene dine er i ferd med å utløpe og det kan fort skje med ørten forskjellige medlemskap som blir brukt i svært varierende grad.

    (Gratulerer til meg selv forresten med min post nummer 2000 her inne! :) )
     
    Sooninson, Robert H, Aussie74 and 5 others like this.

Del denne siden