Jeg vil tro at noen her inne har erfaring rundt dette: Jeg ønsker meg til Chicago eller Tokyo med SAS høsten 2018. Utreise ønsker jeg med Wideroe fra TRF, altså blir reisen via CPH. For ønskede datoer er det allerede lagt ut bonusbilletter TRF-CPH-TRF, mens det enda er "for tidlig" for at bonusbilletter long-haul legges ut. Men siden jeg jo kjenner flytidene fra CPH til Chicago og Tokyo, så tenker jeg at jeg burde sikre meg bonusbillettene til CPH allerede nå, for så å gjøre om bestillingen når det (forhåpentligvis) legges ut long-haul bonusbilletter. Er dette en velprøvd taktikk, uten skjær i sjøen?
TRF-CPH-TRF er vel neppe det største problemet å få billetter på. Følg med når det er 330 dager til du skal reise, da slippes det lounghaul
Tror nok fint du kan vente... Kan jo faktisk ha motsatt effekt, at du booket opp tilslutning på egen booking, og når du skal booke langdistansen, så er det ikke ledig på tilslutning.. (Denne er jo tross alt inkludert i prisen på langdistansen) så tror du bare skal ta det rolig å vente.. . C
Takk for svar! Men jeg mener jeg har lest her i forumet at dette kan en agent på 05400 ordne for meg: at hun i samme bestilling legger til CPH-ORD-CPH, og når dette sammen med min "reserverte" TRF-CPH-TRF blir gjort om til 1 bestilling, så trekkes riktig antall poeng og avgiftskroner som en reise TRF-ORD t/r ??