Hei, Jeg regner med at dette ikke er informasjon som BA går ut med, men kan uansett være interessant med litt synsing. Ser ut som jeg igjen skal en tur til Hong Kong i slutten av måneden, og BA ville selvsagt vært mitt førstevalg, hadde det ikke vært for prisingen. OSL-LHR-HKG-LHR-OSL - 1850GBP LHR-HKG-LHR- 5000GBP Så jeg lurer - hvor mange på en gjennomsnittlig BA longhaul flight har betalt direktepriser og hvor mange har one-stop?
Vanskelig å si, men ex LHR er stort sett alltid dyrere enn uansett i Europa Venter selv på kampanje fra BA. Finner null tilgjengelighet i WT+/Club til fornuftige priser. BRU-ORD-BRU bruker å koste 1250 Euro t/r, nå 4K. CW koster omtrent det samme.
Man skulle nesten tro at BA leste forumet her Kampanjepriser i bøtter og spann er nå tilgjengelig. Og dollaren er sterk som fy. Billetter innkjøpt og da går man inn i BA mode med følgende morrarituale: Kaffe lages, rævva plantes i kontorstolen, man sjekker bonusfeber og deretter BA for å sjekke om oppgradering er blitt tilgjengelig
Nå er det jo supersalg på Business. Fra rundt 10-11K Har aldri flydd Eco, men det er jo også kanonsalg på biz og Premium Economy for tiden Fra våre venner i Danmark. http://bonusfeber.dk/business-class-10-000-kr-til-new-york/ Jeg booket også i dag for røverkjøp fra Amsterdam til USA t/r i biz, samt PE fra BRU til USA.
Ikke fra Norge. Premium Economy-prisene til USA 8ex Norge) gjorde også et hopp på 1000 NOK opp i begynnelsen av uka