BA vs AA ved bestilling av bonusreiser

Tråd i 'Bonushjelp' startet av Bjoern In America, 03. jan 2016.

  1. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93
    Hva er erfaringene hos dere som har bestilt rewards reiser med BA og AA?

    Er det vanskeligere å finne bonusreiser hos BA enn hos AA?

    Jeg søker på reiser fra OSL til USA med BA og har veldig vanskelig får å finne
    bonusreiser (bruk av avios) i business til USA.

    Jeg hadde 100 000 miles som jeg hadde kjøt hos AA for en tid tilbake, og fant raskt en bonus tur
    i april T/R business USA i AA sitt program, men nå sitter jeg å søker i BA og det er umulig å finne noe.

    Er det flere som har erfaringer, tips osv ang. bestilling av bonus turer hos AA og BA??
     
  2. MIkrovegas

    MIkrovegas Medlem

    Innlegg:
    103
    Likes mottatt:
    190
    Bonuspoeng:
    43
    Last ned BA appen, den er genial til å finne bonusreiser med BA.
    AA har jeg ingen erfaringer med..
     
  3. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Appen funker fint. Jeg må f.eks søke fra LHR om jeg skal til USA. Mulig den kun finner direkte flighter. Det er også en grei søkefunksjon om du kun vil ut å reise så trenger kun å spesifisere at du vil til USA og i f.eks hvilken måned så får du opp antallet flighter per vei på alle destinasjonene.
     
  4. Bjoern In America

    Bjoern In America Digger USA og Japan!

    Innlegg:
    744
    Likes mottatt:
    1,009
    Bonuspoeng:
    93

    Ser jo bra ut, men så lenge det kun er direkte flighter så hjelper det ikke.... og med tanke på hvor mye BA flyr til USA så er ikke antallet ledige seter særlig imponerende...
     
  5. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,414
    Bonuspoeng:
    293
    Min erfaring at iallefall BA First var lettere å få tak i om man startet fra LHR, dvs at vi hadde særskilt tur OSL-LHR-OSL. Klønete, men vi ville prøve First, så da ble det slik.
    Minner meg forøvrig om at innsjekk på First skranken på LHR var patetisk sammenlignet med hva vi har opplevd med Luftwaffe og Thai på deres respektive hjemmebaser.
     
    wilhelm liker dette

Del denne siden