Bangkok (BKK)

Tråd i 'Velkommen nye medlemmer!' startet av Ole-Thomas Lia, 20. sept 2013.

  1. Ole-Thomas Lia

    Ole-Thomas Lia Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Hei.
    Min kone skal en tur til Thailand rundt 06 desember og bør være hjemme den 01 januar siden skolestart er 02 januar.Noen forslag til billige biletter og helst direkte fly fra Gardermoen siden hun er lite dreven..
    Ole
     
  2. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Høysesong! Business eller economy?
     
  3. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Dette er den maksimale høysesongen man kan reise til Thailand på, og alt (reise, hotell og mat/drikke) koster mye mer enn resten av året. Direkte ut i fra OSL har du to valg Thai eller Norwegian. Skal det være onestop har du valget mellom SAS og Qatar. Ville sjekket alle sammen for å finne den beste prisen, dersom det er det viktigste.
     
  4. milehigh

    milehigh Veteran

    Innlegg:
    2,984
    Likes mottatt:
    8,365
    Bonuspoeng:
    183
    Hørte de booket DY direkte for ca 6000 kr t/r. Ikke verst egentlig (selvom ikke jeg ville gjort det!)
     
  5. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Eva Air har ledige bonusseter i Business Class (Royal Laurel) via Amsterdam 05. - 31. des.

    Med US Airways miles vil dette koste omtrent 13.000 kr tur/retur. Dette er et røverkjøp for Eva Air Business Class, som går for å ha bransjens beste Business Class hvor de t.o.m. serverer Dom Perignon!

    12/5 (TH) BR076
    Amsterdam[​IMG]Bangkok(BKK)[​IMG]21:40 14:30 +1 77W Business 1
    12/31
    (TU)BR075
    Bangkok(BKK)[​IMG]Amsterdam[​IMG]12:55 19:35 77W Business 1

    .

    Send meg en PM om du trenger hjelp med booking, eller om du trenger miles.
     
    milehigh liker dette
  6. Ole-Thomas Lia

    Ole-Thomas Lia Nytt Medlem

    Innlegg:
    2
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Ble norwegian til 6300 begge veier.Reisen går av gårde 06 desember og hjemreise nyttårsaften.Flyet er i norge nyttårsaften ettermiddag,så feiring kan skje i oslo likevel:)Ellers takk for gode råd:)Må innrømme at det det blir litt mere lavbudsjett når jeg selv ikke er med på reisen,egoist ja..
     

Del denne siden