Barnevogn gate-to-gate

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av The_Dude, 04. april 2022.

1. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,316
    Bonuspoeng:
    113
    Ganske mange år siden sist jeg dro med barnevogn. Hvordan funket dette igjen? Man får vognen igjennom security, avleverer på gate og får tilbake på gate? Men burde man pakke den inn i beskyttelse? Eller stues det rent og pent? Noen erfaringer?

Om jeg må pakke den inn, kan jeg jo like gjerne sende den som bagasje, tenker jeg.

2. Travellingalf

Travellingalf Ut på tur - aldri sur Moderator

Likes mottatt:
    10,255
    Bonuspoeng:
    293
    I Norge er vi jo så heldige at flere flyplasser har gratis barnevogner til utlån for interntransport, men det er dessverre sjelden utenlands.

Noen vogner er jo såpass små når de er lagt sammen at man kan ta de med som håndbagasje, mens andre har jo ett trekk man kan legge de i ved gate. Viss det er en vogn som koster litt og man er redd for, så tenker jeg at det nok er lurt med ett eller annet slags trekk som ett minimum om man må avlevere ved gate.

The_Dude liker dette
  3. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    7,724
    Bonuspoeng:
    293
    Det er en tjeneste som har vært suspendert under pandemien. Muligens tilbake nå

The_Dude liker dette
  4. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Det finnes vel en annen fersk tråd om barnevogner ?

5. permorten

permorten Medlem

Likes mottatt:
    35
    Bonuspoeng:
    28
    Vi får alltid bagasje tag ved innsjekk men tar den med til gate. På noen flyplasser får man vogn tilbake ved flyttapp, men andre plasser kommer den på spesialbagasjebåndet.

The_Dude liker dette
  6. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,316
    Bonuspoeng:
    113
    Takk, da sender jeg den bare som bagasje først som sist. Så får vesla løpt fra seg der inne før turen :)

Travellingalf liker dette

Del denne siden