Hvor mange EB poeng kan man tjene hvert år, fra andre ting enn å fly? Følger det kalendersyklus på 12 mnd, f.eks. april - april, eller følger det opptjeningsperiode hos sas? Hørte rykter om 100000?
Ingen begrensning, men enkelte kredittkort har begrensing i seg selv (f.eks. SAS MC World eller hva enn ikke-premium-kortet heter).
Ok, takk. Hørte rykter om 100000 tidligere, men det var kanskje begrensningen på hvor mange poeng man kunne kjøpe direkte fra sas?
Mulig du har hørt ryktene fordi det er noen kreditkort har maksgrenser? Vet at SAS MasterCard fra SEB (ikke Premium-versjonen) gir EB-poeng på maks 200.000 kroner per år.
Dette er litt på siden av denne tråden, men prøver likevel. Jeg har ikke anledning til å kjøpe ekstrapoeng fra SAS. Er det andre som opplever det samme?
Han som reiste med Travel Pass mellom Bergen og Stavanger i et halvt år skaffet seg en million poeng på seks måneder.
Muligheten er fjernet av SAS av en eller annen grunn og skal visstnok komme tilbake før sommeren... Men akkurat nå har de nok andre ting å fokusere på vil jeg tro.
Vil tro at det er en del av disse. Jeg kjenner personlig 2 stk som dagpendler mellom Bergen og Stavanger....
SAS sa der kommer tilbake rundt månedsskiftet mars/april, men mistenker det er andre ting som er mer prekære nå. 100kr for 1000 ekstrapoeng er prisen
Det har vært skrevet noen ganger på forum om dette. Skulle visst først vært tilbake igjen omtrent på denne tiden, men skal så ha blitt utsatt . Guess: systemendringer el.l. Prisen mener jeg stemmer.