Noen nylige erfaringer? Har nå ventet 4+ mnd uten respons. Kundeservice på chat henviser til det norske telefonnummeret. Når jeg ringer der blir jeg etter noen minutter overført til den engelske køen, og de kan ikke ta i saken fordi den tilhører Norge. Den eneste kontaktinformasjonen jeg har til Norge er dette telefonnummeret, og øvrig kundeservice er så uhjelpsomme som du får de - de kan ikke annet enn å peke på telefonnummeret, og når jeg sier at der er det faktisk ikke svar å få, blir det relativt tyst. Kan alltids dra det inn for Flyklagenemden, men hadde håpet at dette skulle vært enkelt å ordne direkte.
Jeg hadde en sak mot Air Canada og måtte til slutt bruke AirHelp https://www.airhelp.com/nb/?extProv...v-Rxs2SSLJKATTzwUmlfVGNoLxUZUynQaAuvREALw_wcB Avgiften er urimelig høy, men uten dem så det ut til at jeg ikke ville fått noe!