Jeg observerer på SeatGuru at på 800-maskinene er det følgende kommentarer om rad 1 og 2: På rad 2ABC er det grønn/gulmarkert og kommentar om ekstra beinplass pga. position of bulkhead, mens på rad 1DEF er det gulmarkert og kommentar at det er begrenset beinplass pga position of bulkhead(det er jo som kjent ikke rad 1ABC på 800-maskinene). Trodde ikke det var noen forskjell på plasseringen av bulkhead på noen av sidene. Er det andre som vet noe om det er noen forskjell i antall centimeter å boltre seg på på fremste rad?
hater generelt sett rad 1. Mindre plass til å strekke ut bena, og solide armlener med bordet inni er pyton. sambo forsøkte å overraske meg med å endre setereservasjonen vår til rad 1 da vi skulle på langtur. Det ble nesten slutt der og da, og hun måtte pent gå til skranken og tigge om plassene våre tilbake. Jeg hadde jo valgt de av en grunn! :-D
Ja ja ja. Du overlevde det og. Det var verre da det ble slutt på sjenk Men synet av Eddie som flørter med fräulein kommer jeg nok aldri til å glemme