Jeg måtte scrolle oppe og ned for å være sikker på at det var @Eddie47 sin reise og ikke @Kristian som skulle ut på tur igjen. Dette blir meget spennede tur å følge med på. Tvi tvi!
Riktig god tur @Eddie47 og se! Dere har bagasjen. Min er nå meldt for sent levert til Hong Kong, Singapore og Frankfurt, og skal være omdirrigert til Tokyo bare 13 dager etter avreise. Godt det finnes flyplassbutikker som har rene herretruser.....
Bybanen eller flytoget som jeg kaller det, er et godt redskap for oss som har god tid. Ca en time fra vi går ut døren til vi er på flyplassen. Taksten gikk opp 1. februar til 39kr bestemt av fylkestinget, men taksten skal snart reduseres igjen fordi det nettopp er signert en byvekstavtale for Bergen og omegnskommunene. Med bil tar det ca 15 min og taxi koster 450-500kr .. Alt normalt bortsett fra at damen i skranken ikke registrerte EBD/EBG og vi dermed ikke kom gjennom Fast Track og bollebu .. Så var det å gå en strafferunde og få nye boarding pass .. Tilbake til sikkerhetskontrollen og kofferten min fikk en «tilfeldig» kontroll .. plastkledde fingrer rotet gjennom alt. Selvsagt fant han ingenting og så var det støvprøve ... Nå er det bollebu ..
En artig liten detalj .. Vanligvis går utrolig mange menn rett fra pissoaren og ut .. I dag så det ut til å være skikkelig håndvask på alle
For de som ikke har vært på Flesland utland .. det er laaaangt å gå, egentlig en svær flyplass Det er flere kanselleringer i dag .. er folk sluttet å fly? Minst to fly til Kristiania i dag .. og her er to til Stavanger
Det er bolaget sin skyld!!! Vi hadde første benk .. 1D+F på SK268 og LH863 ... Nå sitter vi her .. lenger bak enn jeg har gjort de siste 30 årene ... 19D+F Kan noen ta det opp med rette vedkommende?
De første postene var litt illevarslende, men godt å se dere har kommet dere avgårde og er på vei nå. Riktig god tur
Sitter i Thai TG923 i FRA .. Vi skulle ha 70 min transit.. Vi landet omtrent på rute på remote rullebane .. så kjørte vi rundt om kring i Tyskland før vi etterhvert krysset en motorvei og så kjørte vi videre i Tyskland før vi endte opp på en parkeringsplass hvor det sto noen busser og ventet på oss .. Så var det ut på veien igjen og så kjørte vi tilbake igjen, riktignok ikke over motorveien, men minuttene gikk .. da vi endelig stoppet hadde vi 40 min .. På B44 sto flyet en vakker A350 og ventet på oss . Smilende blide (ser det ut for) thaidamer og tok imot oss .. munnbind og smilende øyne .. vi har funnet roen i 14E+F.
Eg ser eg har noko å gle meg til! Knappe to månader att til eg skal ta loungemøydomen i bollebua på BGO. God tur austover og fly pent