Var for noen år siden på besøk hos Boeing i forbindelse med levering av en av Norwegians nye 737. Fikk da besøkt produksjonslinjene til 737, 777, 787 samt 747. Etter fem dager på sightseeing fløy vi Norwegians nye 737 direkte fra Seattle til Oslo, en tur som tok 9,5 timer med fire crew og fem passasjerer. Her en 737 som ser ut som skal til Korea. Karakteristisk grønnfarge før den visstnok vaskes av før maling. USA all the way. Haleror på en Continental. Svære produksjonslinjer. Slik ser det altså ut bak instrumenter, møbler og panel. Montering av isolasjon og annet i en 737. Under vingen på en 777, om jeg husker rett. Motoren på 777 er jævla svær. Om ikke størst? Dreamlinere som snart skal til Qatar. Kantine with a view! Qatar 777 med en Cargolux 747 i bakgrunnen. Rørleggere at work. Rett før avgang. Delivery documents. Pilotene fløy i sivil i dag. Aftenglød. Marsj på makshøyde over Grønland, om jeg husker rett. Over Norge. Dreier inn mot Gardermoen.
Vet jeg ikke mye om, men de forsøker å fly direkte til Oslo når de henter fly. Det hendte dog de måtte mellomlande for fuel i Bodø eller Værnes.