Hvis du uansett må betale *A, hva med å prøve å få EVA eller SQ på utreisen? OSL-VIE/CDG-BKK/TPE-SIN-EWR-OSL med EVA til Asia ville jo vært kult?
Slik ser setekartet ut nå. Kan jeg velge et av de blå uten å betale ekstra når jeg betaler reisen med EB-poeng? Regner med det er disse som kalles "troneseter".
Det ble LX =) https://insideflyer.no/forums/threa...er-vanlig-poengreise.9284/page-70#post-245767 PS: Noen som vet hvordan jeg eventuelt kan endre sete på LX-flyvningen? Har forsøkt på swiss.com, sas.no og classic.sas.no uten hell.
LH C har jeg ikke hørt mye godt om.. Tenkte jeg skulle se om LH slapp F-seter når det nærmer seg. De skal ha 30.000 poeng ekstra for dette og det er det nok verdt.
Heisann! Jeg booket denne til meg og fruen med ebp og CT nå forrige uke. Jeg tenkte å prøve meg på å oppgradere til F på tur ut. Noen som har et anslag på hvor sannsynlig det er at dette lar seg gjøre? Og hvor stor skade vil det evt gjøre på poengene mine? Fikk høre 330000 ebp når jeg ringte SAS å spurte, men dette kan jo umulig stemme!?
Dette er vel ikke brukt CT, eller så har d vært meget heldig. Her brukes det to forskjellige transitsoner og det skal ikke være lov.
Du finner all informasjon du trenger her: https://www.sas.no/fly-med-oss/tilleggstjenester/oppgraderinger-star-alliance/ Legg spesielt merke til at det kun er (business) bookingklassene C, D og J som kan oppgraderes til First med Lufthansa og EB poeng og siden dere reiser i Business Restricted er det vel tvilsomt om dere har en av de klassene?
Takk! Usikker på hvorfor jeg fikk bookingklasse I, er dette noe man automatisk får hvis man bestiller med poeng?
Nei, ingen CT. Kun en enkel *A booking. Jeg kan, som jeg har skrevet i en annen tråd, ikke forstå at SAS lar meg fly OSL-EWR via PVG og SIN. Jeg har nok vært meget heldig, ja. Når det er sagt: Jeg betaler 165.000 poeng. Å booke OSL-CPH-PVG (som SAS enveis), PVG-SIN-EWR (som *A enveis) og EWR-OSL (som SAS enveis) koster bare 6.000 EB mer. Men da er det tre ulike bookinger og dermed står man relativt svakt ved forsinkelser og kanselleringer..
I er award business. Da kan du endre til F om det kommer ledig O klasse(first award). Det koster nok ikke 330 tusen poeng nei. Dette må være feil.
Korleis vurderer ein Business i A380 hos SQ opp mot First i Thai A380? Verdt å svi av 60 000 poeng på oppgraderinga? Er snakk om SIN-LHR med SQ og BKK - CDG med TG.. Kan jo "lure" meg sjøl med å tenke at eg mest sannsynlig kjem til å endre flighten frå SIN uansett fordi vi ønsker nattflight og dermed vil eg måtte svi av 30 000 poeng berre på å bytte til anna flight i Business.
Jeg har flydd begge deler i år, og helt klart ikke verdt forskjellen mtp. Thai. Skal du fly first, så prøv SQ eller Asiana. Setene og service definitivt best i Asiana first suiten. Mat og drikke samt first class lounge går til SQ fra SIN.
First class: 1. ANA 2. Lufthansa 3. Thai Air Business Class: 1. EVA 2. Swiss air 3. SAS Noe annet som er vært å leve var 10 timer i Turkish loungen. Det var en opplevelse i seg selv. Jeg inn på grunn av gullkort, fløy eco. Har ikke prøvd deres C Cabin enda