Selskap: Icelandair Strekning: KEF-OSL (eller var det CPH?) Klasse: Business Totalt uten dokumentasjon i form av bilder eller noe som helst, men det skjedde i de dager rundt 2001/2002, dvs. i de tider da man måtte være bortreist natt mellom lørdag og søndag for å kjøpe økonomibilletter. Reiste til Island på jobbmøte sammen med sjefen, og han måtte hjem igjen på lørdag, så da ble det business billetter på oss. Vi hadde vært ute på byen i Reykjavik til kl. 04 og bussen fra hotellet gikk kl. 06. Jeg ble etter hvert noe så borti natta fyllesyk (hadde tydeligvis ikke vett nok til å fylle på nok fludium til å utsette denne) mens vi ventet på flyet og det var det hinsides deilig å svinge til venstre da vi kom inn døra på 757'eren og sette seg i et "enormt" business sete. Det var første reise jeg fløy business internasjonalt med et større fly, så det farget nok opplevelsen noe kan man si En annen "artig" anekdote om denne turen var at kona kjørte meg til flyplassen, men jeg gikk ut hjemmefra sist og var dermed den som låste døra. Da vi landet på Island ringte kona og lurte på om jeg fortsatt hadde husnøklene i lomma - og det hadde jeg jo ... Det hele løste seg med alarmselskapet som heldigvis hadde et sett med nøkler...
Ankomst til Lounge. FRA med LH F Det er ikke mye som slår å gå ned flytrappen og rett bort til den ventende Porschen (mens alle lurer på hvem du er..) Sete: ANA F HND-FRA Mat og service: LH F FRA-PEK Innsjekk: BKK Å gå av t-banen fra Bangkok og deretter rett til First Class innsjekk hos TG viser kontrastene. Lounge: BKK TG lounge