Beste søkemotor for leiebil?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Gullars, 12. juni 2018.

  1. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Man kan vel omtrent kjøpe en bil for de pengene ja.
    Jeg har flybilletter til FLR, og hjem fra LJU. Først tenkte jeg å leie bil og kjøre via San Marino til LJU (Jobber med å få besøkt de landene i Europa jeg ikke har vært i.).

    Løsningen ble å leie bil på FLR, kjøre fra FLR til San Marino, overnatte der, og så kjøre til Bologna. Får dermed testet Air Serbia fra BLQ via BEG til LJU. Leiebil og fly kostet i overkant av 3000 kr, så jeg tenkte det var en bedre løsning. :D

    Har brukt SAS sin leiebilløsning flere ganger i USA, og der er det ofte ganske gode priser. Årsaken til den sinnssyke prisen i dette tilfellet var at jeg skulle ha enveis leie til et annet land. Innad i Italia var det veldig mye bedre priser. Endte opp hos italienske Noleggiare.it. Håper de er til å stole på.
     
    Last edited: 17. mars 2023
    ValdresBjarne and Upsaker like this.
  2. holmen

    holmen "Ung" og "lovende"

    Innlegg:
    16,904
    Likes mottatt:
    57,552
    Bonuspoeng:
    293
    Gikk inn og booket leiebil fra MIA i julen, og fikk 11 dager med Tahoe for 9200 kr. Søsteren min jobber i Avis, men fikk ikke bedre pris der selv. :D
     
    ValdresBjarne liker dette
  3. Upsaker

    Upsaker Fastboende

    Innlegg:
    7,759
    Likes mottatt:
    21,957
    Bonuspoeng:
    293
    Jeg betaler 4700,- for 7 døgn i LA i april, for samme bil :) Booket på avisworld med eurobonuskampanjen som kom for noen uker siden.
     
  4. ValdresBjarne

    ValdresBjarne Om eg går på jakt? Ja, bonusjakt

    Innlegg:
    3,241
    Likes mottatt:
    9,350
    Bonuspoeng:
    183
    Hadde i utgangspunktet ein booking på einvegsleige frå ORD til MIA og 7 netter med ein Merc 9- seter til 4000 kr, som var tullete. Usikker på om det var feilprisa eller at dei trengte biler der. Fekk nesten samme pris på avisworld, men avis.no ga meg over 30k...
     
    Upsaker and holmen like this.

Del denne siden