Prøv å argumentere med at det reklameres for prismatch på infosiden om Eurobonusavtalen? https://www.fjordkraft.no/strom/stromavtale/eurobonus/
Chat er helt topp! Siste gang tok det kun 4 minutter fra jeg var tilkoblet til prismatchen var i boks
Har Fjordkraft + prismatch + trumf- oppkobling. Selv om lavest pris ikke gir mest trumf, er dette nok en av de kombinasjonene som gir lavest strømpris. Dessverre går fjorårets prismatch på -14 øre per kw/t snart ut. Beste tilbudet på strømpris.no ligger på rundt -1 øre per kw/t
Jeg signet nylig opp med Fjordkraft med 500 kr i Trumf kampanje, og fikk prismatch mot nevnte tilbud på -27,3 øre i 2 måneder.
Hvordan får jeg prismatch? Jeg har denne Fjordkraftavtalen og finner ingen plass på nettstedet som gir meg svar, det er heller ingen chatfunksjon der som jeg kan se, selv om det står at det skal være det på fakturaen.
Du kan ringe, chatte via hjemmesiden, eller sende e-post. Du må ha nøyaktig navn og priser klare. Avtalen om prismatch kan gjøres feks fra første juni til første juli selv om en er litt ut i måneden.
Da er jeg fri fra bindingstid og klar for å bytte avtale. Ønsker å vente på neste Fjordkraft eller Norgesenergikampanje, og tenker jeg kan ha en «venteavtale» imens. Hva er korteste tiden en kan ha en strømleverandør, tro?
Inngikk avtale med Gudbrandsdal energi for 1 år i juni. En avtale som blir bedre og bedre Fast pris på 0,39 øre pr kwh.
Jeg synes Tibber er veldig bra hvis du er noe som helst interessert i smarthjem eller smartstyring av elbillading for å minske strømregninga. Hvis noen ønsker 1000kr å bruke på smarte dingser i Tibber store kan dere sende meg en PM, så får dere en vervelink av meg. Fungerer bare hvis du ikke har vært tibberkunde de siste 12mnd.