Beste strømavtale for øyeblikket?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av indahla, 27. mai 2021.

1. Skarven

Skarven Senior Medlem

Likes mottatt:
    923
    Bonuspoeng:
    93
    Det er akkurat slik jeg ikke orker å holde på med. Ønsker en leverandør som jeg kan stole på gir meg god pris. Fjordkraft er ikke en slik :)

Shyneno liker dette
  2. steve0

steve0 EBD/LTG

Likes mottatt:
    2,272
    Bonuspoeng:
    93
    Er man medlem i Tekna får man ett år gratis abonnement hos denne tjenesten. Helt ærlig ser jeg ikke helt at det er verdt 200kr i året for min del, jeg bare hopper på billigste kampanjepris og setter et event i kalenderen når kampanjeperioden går ut, også er det bare å slå opp hvem enn er billigst da hos forbrukerrådet og ta en ny runde på karusellen. Skulle ønske at de hadde fått sin forsikringstjeneste opp å kjøre igjen også...

Skarven liker dette
  3. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    75,549
    Bonuspoeng:
    293
    Er Teknamedlem selv, så jeg lastet ned appen i går. De kunne fortelle meg at jeg hadde beste mulig avtale. Så da holder jeg meg til metoden jeg har brukt til nå. :)

4. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,721
    Bonuspoeng:
    293
    Fjordkraft bytter man bare til en gang i året for å få 1000 Trumf uansett og så kommer man seg bort så fort det er mulig :D Men er jo greit å ha en stabil avtale å lande på i mellomtiden

5. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,429
    Bonuspoeng:
    113
    Apropos Fjordkraft, jeg har i dag fått en e-post om at de endrer vilkårene sine og at jeg kan si opp avtalen uten kostnad som følge. Eneste problemet er at jeg byttet til dem nylig og har ikke betalt første faktura, så jeg har dermed ikke fått den 1000 Trumf kronene mine...

Regner med jeg aldri ser Trumfen om jeg sier opp nå?

6. Jorge

Jorge Fastboende

Likes mottatt:
    8,721
    Bonuspoeng:
    293
    Sist jeg byttet til Fjordkraft fikk jeg trumfen iløpet av en dag eller to. Det var ikke noe krav om å betale x antall faktura sånn som hos Talkmore.

Skarven liker dette

Del denne siden