Bestille CT tur på sas.no, endre hos Tallin, gebyr 150kr?

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av SVG_flyer, 22. des 2019.

1. SVG_flyer

SVG_flyer Veteran

Likes mottatt:
    3,595
    Bonuspoeng:
    113
    Hei folkens,

jeg lurte på om noen har vært borti denne før. Jeg tenkte å bestille en CT reise ut i Europa i februar for 2 pers, og bruke en CT. Jeg vil gjerne endre reise rute etter at jeg har bestilt reisen selv, og lurte på om da vil Tallin kontoret bare trekke 150kr per pers? istedenfor at jeg ber de bestille for meg først. For da vil 450kr per person avgiften komme om jeg ikke tar feil?

En annen ting som jeg ikke skjønner, 1 av 2 CTer er ikke mulig å bruke når man skal "huke" av slik at 120 000 poeng blir til 60 000 poeng (denne går ut neste år i desember 2020). Kan SAS da direkte ordne bestillingen siden jeg ikke kan bestille via nettsiden?

Takk for svar

2. JeanPaul

JeanPaul Medlem

Likes mottatt:
    84
    Bonuspoeng:
    28
    Prøv å ikke aktivere CT før selve reisen er valgt. Å aktivere CT før man søker/velger reise kan forhindre reduksjon i pris

3. McBuljo

McBuljo Veteran

Likes mottatt:
    1,382
    Bonuspoeng:
    93
    450kr avgiften er en «service fee» som må betales uansett om du bestiller *A bonusreise på nett eller ved telefon til Tallinn. Ikke refunderbart etter 24 timer, whatsoever. Ringer du dit for å endre allerede booket reise så betaler du 150 kr i endringsgebyr per pers per gang.

SVG_flyer liker dette

Del denne siden