Hei, Noen som har gjort dette eller vet hvordan det skal gjøres? Tenkte å teste ut AI 787 - gjerne til kjøpe pris i billig C-klasse helt til Singapore,
Fløy Air India Boeing 787-8 Dreamliner fra Delhi til Singapore, hvorfor vil du prøve den? ikke noe nevneverdig bra eller dårlig egentlig da... ;P
Takk for tilbakemeldingen. De gir god opptjening pr. krone og til SIN må jeg en gang i januar, SQ er normalt sett då dyrt i C-klasse, men kanskje dukker det opp en TK eller QR til en slik og ingenting.
Hvordan får du den routing frem? Eneste jeg får opp er via Doha med Qatar. Kan heller ikke tvinge den via LHR med multi city....
Beklager, min feil. De attraktive prisene som kommer opp i januar er OSL-DOH-HKG-SIN men fortsatt med CX DOH-HKG-SIN og retur. Jeg har søkt på priser for en tur i mai og får da opp OSL-LHR-HKG-XXX og glemte helt at de fortsatt priser via DOH til og med februar, fram til de legger ned sin egen DOH-rute og avslutter codeshare til OSL med QR. Men fortsatt en bra deal via DOH i januar!
Jeg har lovt meg selv en "hvit" måned i november (dvs. ingen bookinger av langdistanseturer ...), men så fort vi bikker over til desember kommer jeg til å ryke på en skikkelig langtur med CX.
Skal av gårde en uke i januar og har egentlig satt av til en tur til BKK med thai first med EB + CT, men dette kunne godt lokke litt
Jeg satser på OSL-LHR-HKG-KUL eller OSL-LHR-HKG-CGK i "pinsehelga". Jeg håper bare prisen på ca. 15 000,- holder seg et par uker til. Jeg har allerede OSL-LHR-JFK-BOS-LHR-OSL i C i romjula, OSL-LHR-AUH-DEL-AUH-LHR-OSL i F i vinterferien og OSL-CPH-AMS//AMS-LHR-JFK-MIA-SCL-MIA-MAD//MAD-LHR-OSL i C i påskeferien, så får ikke tatt noe ytterligere langfri pga jobbforpliktelser før pinsa, dessverre. Men litt å se fram til blir det jo, uansett! Men beklager, nå tar vi over tråden til peterfox.