Går det an å bestille reiser med SAS travelpass unlimited i sas appen, eller må jeg logge inn på hjemmesidene til sas?
Det er ikke noe problem og bestille travelpass reiser rett i appen. Enkelt som bare det og ingen behov for å gå via hjemmesidene.
Når travelpass er aktivert så dukker det opp en egen fane under booking, i Search bildet. Der du kan velge mellom vanlige "flights" eller "travel pass"
Jeg måtte knytte travelpass til Eurobonusprofilen på sas.no først, så installerte jeg appen på nytt etterpå. Da virket det for meg
Hadde ikke sett denne funksjonen før, men så har jeg bare hatt TPC i ørtogtrygve år Nå kan jeg legge inn businessreiser fra appen, noe som krevde PC eller oppringing til reisebyrå tidligere. Takker - lærer hele tiden nyttige ting her
Hei. Fra 1. november skal begynne å pendle med fly, Travel Pass t/r Bergen-Oslo. Ser at man også kan bestille i app-en også, det er jo kjempebra. Hvor sent før avgang kan man bestille billett. Og er man alltid sikret å få komme med flyet? Jeg tenker i første omgang å kjøpe 6 mnd. billett, da vi muligens flytter til Oslo høsten 2016. Takker for svar.
Du må bestille senest en time før avgang. Du er garantert plass 24t før avreise siden du med 6 mnd kort får gullstatus med på kjøpet. Er du senere ute enn 1t før abgang, booker du til neste avgang og får gate til å booke deg om.