Bestilte overnatting via SAS sine sider

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av Stig-Roger, 20. mai 2015.

  1. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Hei.
    Flott forum og side :)

    Lurer på følgende : Hadde et par reiser i februar der overnatting var nødvendig: Den ene ved Værnes og den andre ved Røros. SAS reklamerte med extra extra poeng vis man overnattet i februar på noen hoteler :)

    Jeg bestilte da via SAS sin hotell booking, til min store overraskelse fikk jeg ikke godskrevet poeng da det var via SAS/Expedia sin side jeg hadde booket. Jeg kontaktet Expedia og fikk svar at jeg ikke fikk poeng. Har også kontaktet Eurobonus, men har ikke fått svar derfra enda... Noen her inne som vet.. Hva har jeg gjort feil ??????
     
  2. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Noen program gir ikke bonuspoeng ved bestilling på tredjeparts-sider. Nå skriver du ikke hvilke hotell, og hvor du ev. skal score poeng( fly/hotell) , så litt vanskelig å vite.....
     
  3. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Hei du :) Overnattet på Hell Scandic og Bergstaden Hotell Røros (Best Western) Begge skulle gi 1ooo poeng i SAS EuroBonus. Det var i alle fall reklamen på SAS sin side i februar :)
     
  4. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Dette har skjedd før, og her her SAS helt på jordet etter min mening.

    Booker man hotell gjennom SAS så er det egentlig bare en link til expedia og det er der du booker, og det er det hotellet vil se når de får reservasjonen.
    3 parts sider gir ikke bonuspoeng så utrolig nok så vil du ikke få bonuspoeng på hotell booket gjennom SAS.

    Du skulle booket rommet direkte hos hotellet for å få bonuspoeng.

    Men hvis jeg var deg så ville jeg sendt en sint mail til SAS, og så vil de nok kaste noen poeng etter deg :)
     
    gardamix and Stig-Roger like this.
  5. Stig-Roger

    Stig-Roger Frokost-frik

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    191
    Bonuspoeng:
    43
    Tusen takk for svaret chrisbu :) Har sendt de en pen liten mail :)
     
  6. gardamix

    gardamix Aktivt Medlem

    Innlegg:
    276
    Likes mottatt:
    90
    Bonuspoeng:
    28
    Alle elsker å bli kastet poeng etter seg!! (Y) (Y)
     

Del denne siden