Betal med poeng + penger

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av zerocool, 18. okt 2021.

  1. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Hei folkens.

    Dersom jeg benytter meg av "betal med poeng + penger" vil jeg opptjene poeng for turen?

    På forhånd takk!
     
  2. Eddie47

    Eddie47 1D

    Innlegg:
    14,141
    Likes mottatt:
    869,587
    Bonuspoeng:
    293
    JA
     
  3. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Hvor står det hen? Når jeg tester ut tjenesten blir jeg overført til "classic sas"... får ikke opp hvor mye poeng jeg opptjener da..
     
  4. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,651
    Likes mottatt:
    32,501
    Bonuspoeng:
    293
    Du tjener like mye poeng som om du betalte med bare penger. Det finner du her.
    Har du mer poeng enn du greier å bruke er det en god deal altså.
     
  5. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Ah takk! Vi har planer om å reise til Japan neste år og ser at dersom jeg bruker 60 000 poeng jeg har i dag, reduseres prisen med ca. 6-7000 kr. Totalpris ca. 32 000 for 2 stk i business..

    Da er det bare konge at jeg opptjener fullt poeng med det samme!
     
    RoadKing and Travellingalf like this.
  6. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    386
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Vet ikke om du har status i dag, eller om du er klar over dette, men dersom du har Gull-status får du 10% rabatt på poengdelen av poeng + penger billetter dersom du bestiller minst 3 uker i forkant av reisen. Er du Diamant, blir det 30% rabatt. Mtp 4x statuspoeng kampanjen som kjøres nå kan det kanskje være verdt det å nå et høyere nivå :)
     
  7. zerocool

    zerocool Medlem

    Innlegg:
    222
    Likes mottatt:
    51
    Bonuspoeng:
    28
    Hei, jeg er gull medlem. Jeg har også Amex elite og SAS premium kort, og derfor spurte jeg om jeg opptjener poeng på denne reisen.. Da beholder jeg gull status.

    Men hvor ser man at man får 10% rabatt? Når jeg overføres til classic sas nettsiden så seer jeg ikke noe rabatt..
     
    steve0 liker dette
  8. steve0

    steve0 EBD

    Innlegg:
    386
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Så lenge du er innlogget på den 'nye' siden, ser du den rabatterte poengprisen. Når du logger ut kommer den ikke-rabatterte prisen opp igjen. Siden du ikke kan gå til classic uten å være logget inn, vil classic alltid vise deg prisene inkludert din rabatt.
     
    zerocool liker dette

Del denne siden