Betale med poeng/penger+poeng Eurobonus

Tråd i 'SAS EuroBonus' startet av jnilsen, 05. sept 2016.

  1. jnilsen

    jnilsen Nytt Medlem

    Innlegg:
    7
    Likes mottatt:
    0
    Bonuspoeng:
    1
    Er EBD, og prøver å få meg + en til å komme oss til SFO på business på poeng. Får ikke opp en eneste reise på noen klasse når jeg søker, ikke en eneste dato heller. Når jeg søker opp reise for 2 stk på bus vil SAS ha ca 50.000'NOK + alle bonuspoengene mine (165.000). Det er jo helt vilt! Vært EBG i 7 år, første år som EBD nå. Men får FlyingBlue gull i år også, så vurderer å droppe hele SAS. Ingenting, absolutt ingenting som imponerer meg med det selskapet! (Ikke at KLM er så mye å trakte etter heller men...)
     
  2. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    Hm. Når er det du tenker å reise? Jeg vet at å finne Business for poeng med SAS til SF er vanskelig, men viss jeg søker for en vilkårlig uke i mai neste år så finner jeg i alle fall ledige plasser i både GO og Plus. Og prøver jeg poeng + cash få får jeg f.eks. to Business (Saver) billetter for 100 000 poeng + drøye 30 000,- i cash - noe som fremdeles er dyrt, men ikke like ille som ditt eksempel da.
     
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,425
    Likes mottatt:
    29,340
    Bonuspoeng:
    183
    Spar opp til 220k da( om du ikke har CT) og velg og vrak med hele *A. Birde ikke være noe problem å finne seter?
     
  4. Fredrik81

    Fredrik81 EBG BA Sølv og HHGull

    Innlegg:
    2,838
    Likes mottatt:
    2,661
    Bonuspoeng:
    113
    Han kan vel også kjøpe 55 000poeng for 11 000kr om han ikke har tid til å vente. Da vil han ha 220k. Og i C så er det vel Swis som er best.
     
  5. Xflipper

    Xflipper Veteran

    Innlegg:
    4,186
    Likes mottatt:
    3,120
    Bonuspoeng:
    113
    Syns ikke award billetter med KLM er noe å trakte etter heller. Du kan ikke bruke CT, og alle turer har full beskatning i motsetning til SAS som har 0(ish) på eget metal selv om det ikke alltid er lett og finne seter i C. Har du prøvd og gå 11 mnd fram i tid? Da burde du kunne finne seter ;)
     

Del denne siden