Betalo - Svensk "Payr"?

Tråd i 'Kredittkort, leiebil og andre bonusprogrammer' startet av Stianoh, 30. april 2018.

1. Stianoh

Stianoh Medlem

Likes mottatt:
    106
    Bonuspoeng:
    43
    Fant ut nå at man må registrere seg med svensk bankid, så man kan vel se bort ifra hele greia. Tråden kan slettes :)

Hei.

Har lest mye på forumet om bonuser osv, og kom over denne appen her: Betalo så jeg tenkte jeg skulle registrere meg for å høre med dere eventuelt tipse dere hvis det er noe som funker bra.
    For meg ser det ut som noe tilsvarende payr?
    0,5% gebyr for utenlandsbetalinger(f.eks til norge)
    Vet ikke hvordan det er i forhold til å betale regninger osv?

Betalo.com

2. Chrisljo

Chrisljo Veteran

Likes mottatt:
    2,003
    Bonuspoeng:
    113
    En bonusjeger gir vel ikke opp så lett. Noen som har erfaring med å få tak i svensk personnummer?

Krever vel permanent flytting, elle fins en workaround for dem med hytte?

3. Fly med oss

Fly med oss Stockholm

Likes mottatt:
    1,546
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg flyttet fra Oslo til Stockholm i januar i år, og kan vel derfor si at jeg har en viss erfaring med det svenske Skatteverket, som utsteder disse. Det krever nok at du melder permanent flytting hit, med noen få unntak - tror ikke det er nok at man har hytte her. Når du endelig har fått fødselsnummer så er det ny runde for å få svensk id-kort, og først da kan du kontakte en bank for å få svensk bank-id - etter å ha svart på ca. 1000 spørsmål om deg selv og din økonomi.

Det står på to-do-listen min å sjekke ut Betalo, men har så langt ikke fått rotet meg til det.

Del denne siden