Fant ut nå at man må registrere seg med svensk bankid, så man kan vel se bort ifra hele greia. Tråden kan slettes Hei. Har lest mye på forumet om bonuser osv, og kom over denne appen her: Betalo så jeg tenkte jeg skulle registrere meg for å høre med dere eventuelt tipse dere hvis det er noe som funker bra. For meg ser det ut som noe tilsvarende payr? 0,5% gebyr for utenlandsbetalinger(f.eks til norge) Vet ikke hvordan det er i forhold til å betale regninger osv? Betalo.com
En bonusjeger gir vel ikke opp så lett. Noen som har erfaring med å få tak i svensk personnummer? Krever vel permanent flytting, elle fins en workaround for dem med hytte?
Jeg flyttet fra Oslo til Stockholm i januar i år, og kan vel derfor si at jeg har en viss erfaring med det svenske Skatteverket, som utsteder disse. Det krever nok at du melder permanent flytting hit, med noen få unntak - tror ikke det er nok at man har hytte her. Når du endelig har fått fødselsnummer så er det ny runde for å få svensk id-kort, og først da kan du kontakte en bank for å få svensk bank-id - etter å ha svart på ca. 1000 spørsmål om deg selv og din økonomi. Det står på to-do-listen min å sjekke ut Betalo, men har så langt ikke fått rotet meg til det.