Har bare hatt Premium i litt over to år nå, med betydelig mer enn 100k i omsetning begge årene. Ser ikke ut til at de vil fire på kravene.
MUC-DUS, 22 timer i Düsseldorf: Totalt hendelesesløs flight, men vi kom trygt frem. Må si det er sjelden jeg sitter fremme i bussen og takker nei til servering, men etter oppholdet i loungen på MUC var både jeg og fruen stappet. Düsseldorf var ikke frivillig, men som Roadking har nevnt, er det utrolig, men sant knapphet på flighter hjem fra MUC og FRA og da må man ty til ninjatriks. Etter en kjapp taxitur inn til sentrum/havnen var vi fremme ved hotellet, Hyatt Regency. Vi ble godt tatt i mot og fikk rom i øverste etasje. Hotellet er sprell nytt og det syntes. Meget lekkert! Kveldens utsikt Samme utsikt på dagen Som dere sikkert skjønner blir hotellrombilder tatt i det vi er på vei for å sjekke ut. Beklager rot og sko sengen, svært ubehøvlet Lounge
Etter en god natts søvn og trist frokost i loungen tok vi oss en liten tur inn til gamlebyen Viktig å ta vare på kroppen Utsikt fra toppen av tårnet, hotellet litt til høyre i bildet ute på spissene ved broen Får man ikke kjørt Porsche så får man heller kjøre Range Rover Sport TDV8! Bilen fikk vi låne gratis i 1og 1/2 time og var et hyggelig og sprekt bekjentskap! Neste: DUS-OSL-BGO
Det var en bil hotellet hadde stående. Tipper som reklame for Jaguar/Landrover slik at hotellets gjester kunne prøvekjøre. Fruen oppdaget det ved en tilfeldighet i en informasjonsbrosjyre på rommet om hotellets fasiliteter. Selvom det var selvvalgt å droppe Porsche på FRA så var det kjekt å kjøre fet bil, spesielt med skikkelig børsemotor
DUS-OSL-BGO: Turen nærmet seg nå slutten og fruen var enig i at det hadde vært en strålende opplevelse. Flyplassen i Düsseldorf hadde i motsetning til både ICN og PEK fasttrack slik at fra vi gikk ut av taxien til vi var gjennom sikkerhetskontrollen gikk det ca. 5 min. Etter å ha oppholdt seg i F-universet til LH noen dager var det selvsagt stusslig å komme inn i Senator Loungen. Det dumme med denne er at den ikke har utsikt mot flyene og føles veldig innestengt. Tipper business loungen på andre siden er bedre usiktsmessig. Skal det være en hale? Oslofjorden Oslo by night Etter en fantastisk flott flytur opp til OSL gikk alt som smurt og flyet hjem til BGO gikk på tiden! Som mange vet krever en slik tur en del planlegging, tålmodighet og ikke minst pågangsmot da flightene og tilgangen til bonusbiletter endrer seg hele tiden. Bildet under beskriver dette godt og vil med det takke alle for følget, likes og fine kommentarer!
Tusen takk for det @Kristian! Veldig kjekt at du fant underholdning blant amatørfotografier, klokkenerding og skrivefeil
Takk for turen - kjipt med hjemtur via DUS, pluss for solo i F på retur. Prøvde du den chili-pasten på matbrettet på 767'en ? Den var magisk synes jeg
Veldig bra og interessant reisebrev. Jeg kan ihvertfall bekrefte at business loungen i DUS har bedre utsikt. Der ser man mange av gatene og ikke minst rullebanen, ekstra morsomt er det når EK sin A380 tar av
Er det spesielle krav? jeg har det, men opplevde ikke noen spm eller noe spesielt rundt det? tok noen sekunder og ok melding?
Takk selv, fikk meg en god latter da jeg leste ditt Det var sweet å være alene! Hadde nok ikke blitt vinsmaking om kabinen var full