En CT krever samme start/slutt. Da vi startet fra hhv SVG og BOO, så ble det litt vanskelig. Reisen måtte starte på OSL.
@SASDC8 tok SAS. En grei start for å føle litt på hverdagslige fly. Ja, unntatt C01, seff.
Jeg valgte et annet referansepunkt før morgendagens F. Det starter med F, ferge, men der slutter forhåpentligvis likheten. En svipptur innom Skagen for å avlevere tidligere nevnte arving hos farmor. Til Danmark med Fjordline, og videre med Stena Line i dag.
Fjordline er en ny og moderne ferge, men mer er det ikke å si om den. Det duger som transport til kontinentet. Stena Saga, der i mot, det er en skikkelig Danskebåt, med stor D. Den er av den gode, gamle sorten...OMG...hvis du noensinne trenger et referansepunkt for å sette pris på LH F: Prøv Stena Line. At det var slutten på Dana cup, gjorde ikke saken bedre. Det var så inn i %^!*%# mye folk, og både EBD og LH F billetter hjalp meg fint lite.
Inside tips hvis du skulle befinne deg på Stena Saga: ikke sloss om stoler med folket på soldekk, dekk 10. Gjør som erfarne flyfolk: gå i loungen. Jepp, gå inn gangen med Pure Nordic Spa. Der er det en utgang til et "privat" soldekk. Koster ingenting. DET fikk ikke de 99.000 andre om bord med seg.
Herlig med fred og ro. Også helt i baugen, alene. Nesten som i morgen.
Kom i land i Oslo, og vurderte en stund en helt Grei Kafé:
Men, jeg valgte å stå over, da dette ventet på OSL:
God planlegging er halve moroa. Den andre halvparten er å ta ting som det kommer.
-
- File size:
- 1.3 MB
- Visninger:
- 47
Last edited: 04. aug 2016